Home Logistics Ambalare

Ambalare

FashionUp!, logistics up!

Logistica poate sta la baza succesului sau a eșecului unui business online. Costurile logistice pentru un retailer online sunt mai ridicate comparativ cu cele ale unui retailer traditional (5%-15% din vânzări pentru comerţul online și 1%-5% pentru retailul traditional), iar clienţii tot mai sofisticaţi și mai exigenţi. În acest context, magazinele online trebuie să găsească […]

EshopWedrop deschide graniţele comerţului online

Deși România este de 10 ani membru al Uniunii Europene și graniţele fizice au dispărut practic în interiorul UE, unele graniţe virtuale există încă, cel puţin dacă facem referire la comerţul online, pentru că multe magazine online și branduri cunoscute din Vestul Europei nu livrează în afara ţării de origine sau nu livrează în România […]

Puterea ambalajelor inteligente

Puterea ambalajului este aproape omniprezentă. Chiar dacă consumatorii sunt sau nu conștienţi de prezenţa ambalajului, efectul său asupra comportamentelor de achiziţie este real. Acest efect se va amplifica odată cu intrarea industriei de ambalaje pe teritorii noi și inovative. Previziunile pentru 2017 arată că ambalajele smart, termen utilizat pentru a face referinţă la experienţa consumatorului […]

QeOPS – know how și pasiune pentru operaţiunile din online

Cu o experienţă de peste 15 ani în operaţiuni și retail, Paul Copil este unul dintre profesioniștii de referinţă în domeniu. Și-a început cariera în operaţiuni în anii 2000 în sectorul FMCG, continuând apoi în bricolaj unde, în 2009, a dezvoltat pentru Baumax Romania o platformă logistică de succes. Din 2011 a făcut pasul către […]

Flexibilitatea definește relaţia producătorilor cu lanţurile de retail

Dezvoltarea retailului modern și apariţia marilor reţele internaţionale au influenţat și modelat obiceiurile de cumpărare ale consumatorilor români. Actul de cumpărare are loc tot mai frecvent în retailul modern, iar lanţurile internaţionale deschid tot mai multe magazine pentru a fi în proximitatea zonelor rezidenţiale. Cu avantaje și dezavantaje, relaţia producător– retailer continua să fie una cu […]

Florile: un business competitiv, făcut la rece

Florile reprezintă în România o piaţă de aproximativ 200 de milioane de euro, însă într-o proporţie covârșitoare nefiscalizată, dominată de o puternică concurenţă neloială și cu mari lacune legislative. Experienţa de 15 ani în industria floristică, plante și grădinărit a doi anteprenori români, dorinţa de a alinia acest domeniu la standardele internaţionale atât din punct […]

Legea ambalajelor crează noi controverse

Directiva 94/62/ CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20 iulie 1998 și completată în 2004 prevede măsuri menite să limiteze producerea deșeurilor de ambalaje, statele membre având obligaţia să stabilească sisteme de returnare, colectare și recuperare a deșeurilor de ambalaje pentru a atinge o serie de obiective cantitative, ţinta comună fiind ca până […]

Inovaţia, parte din ADN-ul FM Logistic

Inovaţia, dezvoltarea sustenabilă și îmbunătăţirea continuă a proceselor fac parte din ADN-ul companiei. Anul acesta, în cadrul celei de-a 9-a ediţii a evenimentului Customer Day, organizat de către FM România și devenit deja tradiţie, inovaţia a fost punctul central al prezentării susţinute de Cătălin Olteanu, general manager FM România. FM Logistic promovează o cultură a […]