Home Companii DPD România a livrat cu 36% mai multe colete in 2016

DPD România a livrat cu 36% mai multe colete in 2016

DPD România a livrat cu 36% mai multe colete in 2016

DPD România a livrat în primele nouă luni ale anului cu 36% mai multe colete comparativ cu perioada similară a anului 2015. Evoluția livrărilor a susținut și majorarea cifrei de afaceri cu circa 27%, comparativ cu primele trei trimestre din anul precedent.

Livrările în plan intern, reprezentând 80% din totalul expedierilor efectuate de companie au fost principalul motor de creștere al business-ului DPD România. Trimiterile din țară în străinătate au avut o pondere de 15%, în timp ce 5% dintre coletele livrate de curierii DPD au ajuns din străinătate în țară. Martie, august si septembrie au fost cele mai active luni pentru curierii DPD România, în aceste trei luni fiind realizate 35% din totalul livrărilor din primele nouă luni ale anului.

„Eforturile noastre s-au concentrat pe îmbunătățirea serviciilor, atât pentru parteneri, cât și pentru clienții e-shop-urilor. Am mărit capacitatea de manipulare și sortare din București și Sibiu, prin două noi depozite, am crescut flota auto și ne-am axat pe dezvoltarea serviciului de livrare de marfă paletizată în regim de curierat, DPD Pallet One. Totodată, am implementat plata cu cardul la livrare, prin echiparea curierilor cu terminale POS ultraportabile de ultimă generaţie. Soluția evită disconfortul creat de utilizarea cash-ului, reduce timpul de livrare și optimizează experiența pentru clienții finali”, declară Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Plata cu cardul la destinaţie, introdusă de DPD România în urma unui parteneriat încheiat cu MasterCard și UniCredit Bank, este disponibilă în prezent în București, iar începând de anul viitor va fi implementată, gradual, la nivelul întregii țări.

”Toate demersurile și investițiile de până acum ne-au ajutat să ne apropiem vertiginos de target-ul impus la începutul anului, care vizează, pentru 2016, un plus de 30% in cifra de afaceri și majorarea volumelor cu 35%. Trendul ascendent se va menține și în perioada următoare, direct proporțional cu evoluția e-commerce-ului, cel mai important pilon pentru piața de curierat”, completează Lucian Aldescu.