Home Logistics Curierat și e-commerce DPD România are un nou director comercial

DPD România are un nou director comercial

DPD România are un nou director comercial

Radu Dumitru Stănescu este noul director comercial al DPD România, una una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piaţa locală.

Radu Dumitru Stănescu are o experiență de peste 20 de ani în management și consultanță, acumulată în organizații locale și multinaționale din Europa de Est, Centrală și de Sud. După o colaborare de zece ani cu Speedy Bulgaria, timp în care a fost consilierul personal al acționarului pe probleme legate de dezvoltarea organizației, Stănescu a revenit în România în cadrul DPD, companie achiziționată de Speedy în 2014, în calitate de consultant al departamentului comercial.

La începutul acestui an, Radu Dumitru Stănescu a coordonat procesul de planificare al strategiei DPD România pentru perioada 2018-2020, clarificând poziția organizației în piața de curierat expres și coletărie, direcțiile strategice, obiectivele corporative și implementarea strategiei prin generarea proiectelor strategice.

„M-am alăturat echipei DPD România, acceptând provocarea de a conduce departamentul comercial, după o experiență de zece ani în consultanță pentru Speedy Bulgaria. Rolul meu este să ajut organizația să atingă performanța dorită prin definirea și stabilirea strategiei de dezvoltare, dar și prin optimizarea mecanismelor necesare unei evoluții durabile. Un alt obiectiv pe care mi l-am propus este punerea în practică a unui plan de succesiune care să atragă și să motiveze talentele în organizație”, declară Radu Dumitru Stănescu, noul director comercial al DPD România.

Radu Dumitru Stănescu și-a consolidat experiența atât ca angajat pentru multinaționale, cât și în postura de consultant în management. A oferit consultanță pentru realizarea și implementarea strategiilor de afaceri la nivel de organizație, dar și la nivelul departamentelor interne. De pe pozițiile de management deținute, Stănescu a condus echipe locale de peste 80 de oameni și echipe internaționale mai mari, derulând activități variate, de la vânzări la resurse umane, coordonând de-a lungul timpului zeci de proiecte pentru mai mult de 50 de companii din industrii diverse.