Home Logistics Ambalare DS Smith, lider european în domeniul ambalajelor

DS Smith, lider european în domeniul ambalajelor

DS Smith, lider european în domeniul ambalajelor

Cu un portofoliu de produse care include ambalaje de tranzit, ambalaje pentru produsele de larg consum, standuri şi ambalaje promoţionale, ambalaje de protecţie individualizate, compania europeană lideră în domeniul ambalajelor DS Smith răspunde fiecărei cerinţe a pieţei prin specializarea resurselor, în funcţie de specificul fiecărui segment de piaţă.

În 2012, achiziţia diviziei de ambalaje din carton ondulat a grupului SCA de către grupul DS Smith a confirmat încrederea în piaţa din România, fiind urmată la scurt timp de deschiderea centrului logistic din Timișoara, specializat pe proiecte cu cerinţe speciale din punct de vedere logistic şi tehnic, cum ar fi ambalaje asamblate, ambalaje din mai multe tipuri de material (lemn, carton ondulat, plastic, folie).

Investiţiile totale realizate în România de la preluarea grupului DS Smith și până în prezent se ridică la 7 milioane de euro, la care se mai adaugă pentru anul viitor investiţii de 1,5 milioane de euro pentru toate cele trei centre ale DS Smith în România: Timișoara, respectiv Pitești.

În momentul de faţă este în curs de finalizare investiţia în noul centru de cercetare și dezvoltare în domeniul ambalajelor din Timișoara. Investiţia s-a ridicat la peste 150.000 de euro și este destinată clienţilor prin identificarea, dezvoltarea și inovarea de soluţii de ambalare care să îi ajute să își crească vânzările, reducă costurile și să gestioneze riscurile.

În perioada 2016 – 2017 DS Smith preconizează o cotă de piaţă de 6%, cu o capacitate de peste 60 de milioane de metri pătraţi de carton ondulat.

Clienţii DS Smith nu se bazează pe noroc

Specialiștii DS Smith știu că a te ruga pentru noroc nu este o soluţie. De aceea, strategia companiei se bazează pe concentrarea asupra nevoilor de afaceri ale clienţilor, pentru a-i ajuta să crească vânzările, să reducă costurile și să gestioneze eventualele riscuri cât mai eficient cu putinţă. Deoarece produsele trec printr-un lanţ complex de aprovizionare şi încearcă să câştige atenţia chiar şi în medii mai aglomerate, presiunea pusă asupra ambalajelor nu a fost nicicând mai mare.

Fie că lucrează cu clienţii doar într-o anumită etapă a lanţului de aprovizionare sau chiar în fiecare etapă a acestuia, rezultatele apar în mod continuu, de fiecare dată când produsul clientului este ambalat. DS Smith denumește acest proces Supply Cycle Thinking.

Pentru a ajuta clienţii să profite la maxim, DS Smith oferă acces la o gamă largă de materiale, competenţă în ceea ce priveşte designul și prelucrarea 3D, dar şi tehnici de imprimare, susţinute de programele proprii. Cu know-how şi o producţie de ambalaje în 27 de ţări din Europa, compania vine în întâmpinarea clienţilor săi, indiferent de produs.

Folosind PackRight®, modul unic de lucru DS Smith, personalul extrem de competent al companiei colaborează cu clienţii pentru a identifica ambalaje care au rezultate reale – creşterea vânzărilor, reducerea costurilor şi funcţionarea sustenabilă.

Nucleul abordării PackRight® este colaborarea

Asta fac experţii DS Smith în fiecare zi, oriunde s-ar afla. Poartă denumirea de PackRight și este modul de lucru DS Smith care ajută clienţii să obţină rezultatele dorite. Pentru ca abordarea PackRight® să aibă cât mai mult succes, specialiștii companiei au creat o serie de facilităţi și instrumente inovatoare, inclusiv Centrele PackRight ® și Centrele de Impact.

Centrele PackRight® oferă sesiuni interactive, bazate pe colaborare, care să ajute clienţii să definească ambalajul cel mai avantajos pentru ei. Odată ce criteriile succesului sunt clare, echipa de experţi, cu ajutorul celor mai moderne instrumente, vor crea ambalajul ideal.

Pentru ca acest ambalaj să devină realitate, este necesară parcurgerea unui proces alcătuit din patru pași:

  • Identificarea priorităţilor și analizarea rolului ambalajului în fiecare punct de contact și în fiecare funcţie;
  • Dezvoltarea împreună cu clienţii de idei creative care apoi sunt contestate folosind diverse alternative.
  • În cele din urmă, întregul concept este rafinat;
  • Testarea propunerii clienţilor și obţinerea aprobării;
  • Începe procesul de producţie a ambalajelor care vor fi apoi livrate! Se revine apoi, pentru ca specialiștii DS Smith să se asigure că s-au ridicat la înălţimea așteptărilor clienţilor.

Ambalaje care ajută la creșterea vânzărilor

DS Smith deţine un istoric extraordinar în a-i ajuta pe clienţi să reuşească prin creşteri importante ale vânzărilor, noi produse lansate cu succes, promoţii extraordinare, poziţia de lider într-o anumită categorie şi multe altele. Cumpărătorii vor să găsească produsul dorit imediat, chiar şi pe rafturile aglomerate ale supermarketurilor. Uneori, cumpără ceva nou sau acţionează din impuls. În orice caz, un ambalaj adecvat face diferenţa – cumpărătorii vor recunoaşte o marcă, vor găsi produsul şi îl vor cumpăra?

Designul şi culorile determină recunoaşterea mărcii şi rezultatele aşteptate. Vastele investiţii în software-uri şi controlul culorii susţin conştientizarea şi consecvenţa mărcii în multiple formate promoţionale şi de magazine.

Ambalaje care ajută la reducerea costurilor

În fiecare zi, DS Smith își ajută clienţii să elimine costurile care nu sunt necesare. Aceasta este puterea ambalajului: aduce eficienţă în fiecare etapă a lanţului de aprovizionare.

Fie că este vorba de conceperea unor ambalaje care să asigure productivitatea liniei de ambalare sau de ambalaje care să protejeze produsele împotriva deteriorărilor sau să asigure utilizarea corespunzătoare a spaţiului, DS Smith privește banii clienţilor ca pe banii proprii.

Ambalaje care ajută la gestionarea riscurilor afacerii

În parteneriat cu clienţii, specialiștii DS Smith analizează schimbările care îi afectează, fie că acestea apar în lanţurile de aprovizionare, canalele de vânzări, formele de retail sau în solicitările clienţilor lor. Prin crearea unor ambalaje care să reflecte aceste schimbări, compania îi ajută pe clienţi să îşi protejeze vânzările şi să se dezvolte pentru viitor.

Contact:

DS Smith Packaging Romania

Calea Torontalului, Dn6 Km7,

300668 Timișoara, România

T +40256308981

F +40256308980

sales-romania@dssmith.com

www.dssmith.com