Home Logistics Curierat și e-commerce eMag achiziționează Sameday Courier

eMag achiziționează Sameday Courier

eMag achiziționează Sameday Courier

eMag a devenit acționarul majoritar al Sameday Courier, prin achiziția a 80% din acțiunile companiei.

Piaţa de curierat a trecut în era consolidării şi creşterii rapide, în care nevoile clienţilor s-au diversificat şi specializat foarte mult. Noi am câştigat multă vizibilitate şi am crescut rapid în ultimii ani, aducând pe piaţă servicii noi de livrare. Mai departe, aveam nevoie de un partener care ne putea ajuta să gestionăm această dezvoltare rapidă. Pe lângă noile opţiuni de livrare pentru online, vom continua dezvoltarea serviciilor şi pentru celelalte industrii precum, bancar, medical, media&advertising, poştal” a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Courier, care deține 20% din acțiunile companiei.

Sameday Courier îşi va continua evoluţia ca brand independent şi va continua dezvoltarea de servicii de curierat. De altfel, prin această tranzacție, compania urmărește dezvoltarea accelerate a serviciilor premium de curierat la nivel național prin investiții în tehnologie, rețea și echipă.

“Este un moment oportun pe piaţă şi compania poate creşte accelerat cu o investiţie importantă. Am avut mai multe oferte pe care le-am luat în calcul împreună cu Lucian pentru a găsi partenerul potrivit pentru a duce compania la nivelul următor. Cu eMAG am rezonat imediat pe două planuri: au know-how-ul operaţional care va dezvolta Sameday şi abordarea pro-client pe care ne-am însuşit-o şi noi încă de la început,” a declarat Octavian Bădescu, fondator Sameday Courier.

În 2016, Sameday Courier a înregistrat o cifră de afaceri de 13,47 milioane lei, cu 56% mai mult comparativ cu anul anterior.

“Sameday Courier are o bază pe care putem construi servicii complementare opțiunilor de livrare actuale, care vor aduce valoare ecommerce-ului, dar și celorlalte industrii. Vom investi în tehnologie și echipă pentru a aduce cât mai repede aceste servicii pe piață. De asemenea, vom continua dezvoltarea parteneriatului strategic cu firmele de curierat din piață, în contextul în care numărul de comenzi crește în ritm accelerat, cu peste 50% de la an la an,” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.