Home Companii Farmec investește în modernizarea rețelei de distribuție

Farmec investește în modernizarea rețelei de distribuție

Farmec investește în modernizarea rețelei de distribuție

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, continuă modernizarea și extinderea rețelei de distribuție la nivel național.

La scurt timp după deschiderea unui nou magazin în Timișoara, producătorul inaugurează un depozit logistic nou destinat stocării și distribuției produselor Farmec, ce va deservi județele Timiș, Arad, Caraș-Severin și Hunedoara.

Amplasat în localitatea Ghiroda, în apropiere de Timișoara, noul spațiu logistic Farmec are o suprafață totală de 500 de metri pătrați, considerabil mai mare decât cel anterior. Mai generos și modern echipat, noul spațiu întrunește toate condițiile de depozitare obligatorii, în conformitate cu normativele actuale. Depozitul deservește aproximativ 1.000 de clienți, unii dintre ei având mai mult de un singur punct de vânzare, în zone precum Timiș, Arad, Caraș-Severin, Hunedoara.

„Nevoia de extindere a apărut firesc, apropierea față de clienții și de partenerii noștri reprezentând o prioritate, mai ales în contextul creșterii constante a interesului lor pentru produsele din portofoliul Farmec. Astfel, consolidarea la nivel național a propriei rețele de distribuție, atât prin deschiderea de noi magazine și puncte logistice, precum și prin modernizarea celor existente deja este unul dintre principalele noastre obiective pentru anul 2016. Urmărim o strategie rațională de dezvoltare a acoperirii naționale, prin identificarea nodurilor importante de transport și prin analizarea nevoii de aprovizionare de la nivel regional și național, astfel încât să oferim clienților noștri cea mai bună experiență Farmec încă de la început și toate produsele să ajungă pe rafturile magazinelor în cel mai scurt timp”, a declarat Septimiu Maniu, Director Logistică al companiei Farmec.

Cele peste 400 de tipuri de produse care aparțin companiei Farmec sunt prezente în 24.000 de magazine şi farmacii din România, acoperind astfel un sfert din tot ce înseamnă comerţ alimentar şi farmacii. Comerţul tradiţional numără aproximativ 17.000 de clienţi, dar și mediul online înregistrează vânzări substanțiale.

Farmec deține în prezent 10 spații logistice ample în Timișoara, Cluj, Baia Mare, Craiova, Pitești, București, Constanța, Focșani, Iași, Brașov, iar magazinele sunt localizate în 7 orașe: Cluj, Arad, Timișoara, Târgu-Mureș și Sibiu.