Home Logistics 3 PL #FlashInterview: Răzvan Ghiţă, Commercial Manager – EASI Logistic Romania

#FlashInterview: Răzvan Ghiţă, Commercial Manager – EASI Logistic Romania

#FlashInterview: Răzvan Ghiţă, Commercial Manager – EASI Logistic Romania

Importul și exportul mărfurilor se poate dovedi un drum sinuos pentru companii, nu puţine fiind barierele care trebuie îndepărtate pentru a putea expedia produsul către clientul final

Navigarea prin meandrele comerţului global poate deveni facilă cu ajutorul unui freight forwarder, care are nu doar experienţa necesară, ci și parteneriate consolidate cu liniile aeriene, liniile maritime sau transportatorii rutieri. “În primul rând un freight forwarder trebuie să deţină know-how-ul și capacitatea de a identifica nevoile specifice ale clientului și de a-i oferi serviciul de care are nevoie în schimbul preţului cerut” spune Răzvan Ghiţă, Commercial Manager EASI Logistic România.

EASI Logistic România a intrat pe piaţă în anul 2005, domeniul iniţial de activitate fiind transportul aerian de mărfuri, operaţiunile derulându-se prin intermediul biroului din incinta aeroportului Otopeni. Odată cu creșterea volumului de operaţiuni și a cifrei de afaceri, cinci ani mai târziu, în 2010, compania a deschis un punct de lucru la Timișoara, acesta fiind dedicat operaţiunilor de transport rutier.

Astăzi, EASI Logistic România are o echipă de 16 angajaţi, o cifră de afaceri de 2,7 milioane euro în 2016 și un portofoliu ce include servicii de transport aerian cargo/cargo express, transport aerian în regim curier la bord, transport aerian charter, transport rutier de mic tonaj sau formalităţi vamale de import și export pentru industrii cu nevoi și cerinţe logistice extrem de specifice cum sunt industria automotive, industria electronică, aeronautică, farmaceutică sau industria textilă. Despre provocările cu care se confruntă un freight forwarder, cerinţele companiilor în ceea ce privește for ma lităţile vamale, industriile care contribuie la dezvoltarea businessului EASI în România, dar și piaţa din Bulgaria, ne-a vorbit pe scurt Răzvan Ghiţă, Commercial Manager EASI Logistic România.

Răzvan Ghiţă, Commercial Manager – EASI Logistic Romania
  • Intermodal&Logistics: Care sunt cele mai mari provocări cu care se confruntă un freight forwarder în contextul economic global actual?
  • Răzvan Ghiţă: Ca urmare a crizei financiare de acum câţiva ani, companiile s-au concentrat pe reducerea masivă a costurilor de orice natură și încă sunt preocupate de acest lucru. Una din marile provocări cu care se confruntă un freight forwarder este de a rezista pe o piaţă instabilă, de a reduce costurile fără ca acest lucru să afecteze calitatea serviciilor, imaginea companiei sau nivelul de profitabilitate care să permită dezvoltarea viitoare a business-ului. Trendul este foarte clar, freight forwarderii fie vin cu soluţii inovative, fie riscă să fie eliminaţi din piaţă. Reușita noastră se bazează pe abordarea proactivă a clienţilor, scopul final fiind optimizarea costurilor de transport prin intermediul unor soluţii creionate pentru fiecare solicitare în parte.

Continutul acestui articol este restrictionat. In cazul in care sunteti abonat al Intermodal&Logistic va rugam introduceti numele de abonat si parola in zonele de mai jos. In cazul in care doriti sa va abonati va rugam sa completati cererea din pagina CUM MA ABONEZ

Existing Users Log In