Home Logistics 3 PL GEFCO are o nouă identitate de brand

GEFCO are o nouă identitate de brand

GEFCO are o nouă identitate de brand

GEFCO, furnizor global de servicii logistice, și-a înnoit identitatea de brand cu un logo actualizat și o nouă semnătură de brand. Noua semnătură de brand GEFCO, „Partners, unlimited”, reflectă aspirația grupului de a consolida cooperare cu partenerii și clienții, pentru a genera mai multă valoare în cadrul lanțului global de distribuție. În anii următori, GEFCO va căuta, de asemenea, să crească prin extindere internațională și prin inovație, întotdeauna urmărind să aloce un efort suplimentar într-o piață aflată în schimbare rapidă.

De la schimbarea acționariatului său în 2012, GEFCO și-a consolidat activitățile, în scopul de a  acoperi un domeniu mai vast, de la transportul rutier, aerian, feroviar și maritim de mărfuri, până la soluții de fourth-party logistics (4PL). Promisiunea GEFCO este de a îi elibera pe clienții săi de sarcinile lor logistice și de a îi ajuta să-și transforme lanțul de aprovizionare, adăugând valoare acestuia. Având în vedere acest lucru, compania a dezvoltat noi activități, precum GEFCO Industrial Services, care administrează operațiuni de sub-asamblare modulare de mare valoare la uzinele de producție ale clienților săi.

Menținând un volum semnificativ de afaceri cu PSA, clientul său de lungă durată, GEFCO și-a diversificat portofoliul de clienți pe piața auto și s-a deschis și spre alte sectoare industriale. Aceste noi sectoare (aviație, producție, echipamente grele, energie, bioștiință și sănătate, îmbrăcăminte, bunuri de consum, produse alimentare și electronice, etc.), reprezintă în prezent aproximativ o treime din veniturile GEFCO.

GEFCO și-a extins, de asemenea, amprenta globală în 60 de țări. Mulțumită celor 13.000 de angajați reprezentând 90 de naționalități diferite, grupul deservește în prezent 300 de destinații din întreaga lume.

Branding-ul actualizat al GEFCO este rezultatul unui proiect desfășurat timp de doi ani în întreaga companie, de a cerceta ADN-ul acesteia și a înțelege mai bine ce determină unicitatea brandului în fața clienților și partenerilor săi. În esență, ceea ce diferențiază GEFCO este o cultură denumită „Proximitate Infinită” (Infinite Proximity), susținută de determinarea de a construi relații de lungă durată prin cooperare, pentru a câștiga încredere și a crea mai multă valoare în lanțul de aprovizionare.