Home Industrii IKEA România reduce prețul pentru serviciul de colectare a produselor

IKEA România reduce prețul pentru serviciul de colectare a produselor

IKEA România reduce prețul pentru serviciul de colectare a produselor

Începând cu 15 iulie IKEA România a redus prețul  pentru serviciul de colectare a produselor atât în magazin, cât și pentru comenzile online, de la 49 lei, la 29 lei. Decizia a fost luată pentru a marca sărbătorirea unui an de la lansarea IKEA Comenzi Online.

Tot de la mijlocul lunii iulie a scăzut și prețul transportului către București și județele Ilfov și Prahova, de la 1 leu la 0,75 lei pe kilogram, pentru comenzile plasate în magazin şi online.

„Serviciul de comenzi online a fost dezvoltat local, de echipa magazinului IKEA din Băneasa și, încă de la lansare, s-a dovedit o continuă provocare. Ne-a motivat și feed-back-ul clienților: 96% dintre cei care au folosit serviciul IKEA Comenzi online ar repeta experiența. Am reușit să optimizăm viteza de manipulare, modul de împachetare a produselor și procesele din spatele colectării și, astfel, am redus substanțial costul de colectare a produselor de la raft”, a declarat Alexandru Rusu, Finance Manager IKEA România.

La un an de când a lansat serviciul de comenzi online, compania IKEA România a înregistrat un total de 32.794 comenzi făcute de clienți din toată țara, reprezentând 7% din vânzările totale ale companiei. Din comenzile plasate până la 30 iunie 2015, majoritatea produselor comandate online au fost piese de mobilier (80%). De la începutul lunii iunie, cei interesați pot comanda online inclusiv produsele fragile (farfurii, pahare, ghivece etc.).