Home Automotive Interroll își extinde prezența și în România

Interroll își extinde prezența și în România

Interroll își extinde prezența și în România

Interroll, important jucător la nivel global în fabricarea și distribuția de produse și soluții pentru intralogistică, își consolidează poziția pe piața din România prin înființarea propriei filiale în București.

Photo Stefan Sapunaru

De la începutul lunii martie, Ștefan Săpunaru a fost numit în funcția de Key Account Manager pentru clienţii Interroll din România, acesta lucrând anterior ca persoană de contact în cadrul filialei companiei din Republica Cehă. Astfel, compania răspunde cerințelor clienților oferindu-le servicii de calitate și distribuție la nivel local.

În ultimii 10 ani, grupul Interroll şi-a comercializat produsele pe piaţa românească exclusiv prin intermediul partenerilor săi de distribuţie.

Grupul Interroll contribuie în mod activ la dezvoltarea pieţei autohtone de soluții intralogistice. România se află în plin proces de dezvoltare economică, cea mai recentă creştere fiind de 5,2% (în anul 2016) ca urmare a creşterii consumului. Astfel, analiştii economici preconizează o continuare a procesului de accelerare a dinamicii investiţiilor.

„Apropierea faţă de clienţi este deosebit de importantă pentru compania Interroll”, precizează Fritz Ratschiller, Sales Manager pentru dezvoltarea activităţii în Europa de Est. „De aceea, ne extindem activitatea în zonele cu o dezvoltare promiţătoare, precum industria automotive, cu precădere segmentul producției de anvelope și în zona de e-commerce.”