Home Companii La Lorraine România a inaugurat o nouă fabrică la Câmpia Turzii

La Lorraine România a inaugurat o nouă fabrică la Câmpia Turzii

La Lorraine România a inaugurat o nouă fabrică la Câmpia Turzii

La Lorraine România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața produselor de panificație congelată, a inaugurat o nouă unitate și linie de producție la Câmpia Turzii.

În urma unei investiții de aproximativ 15 milioane euro, compania și-a majorat capacitatea de producție cu 50%. Această extindere a producției face parte dintr-un plan de dezvoltare mai amplu, care vizează creșterea capacității fabricii cu 150% până în 2020.

”Avem cinci ani de când am început activitatea în această fabrică, iar în urmă cu o lună am finalizat construirea unei noi unităţi de producţie care va mări capacitatea de producţie a fabricii cu 50%. Am plecat de la două linii de produţie, acum o inagurăm pe cea de-a treia, iar până în final, în 2020, vrem să ajungem la cinci linii de producţie”, a declarat Dan Minulescu proprietarul Macromex, cel mai mare distribuitor de produse congelate de pe piața autohtonă.

Macromex și grupul belgian La Lorraine și-au unit forțele în 2011 într-un joint-venture. Compania prelucrează zilnic peste 80 tone de faină provenită de la morile locale şi produce circa 1,3 milioane de chifle pe zi şi 800.000 de baghete, potrivit reprezentaţilor companie. Trei sferturi din producţie se vinde local, în toate reţele de comerţ modern din România, iar 20-25% merge la export, în ţări precum Bulgaria, Serbia, Grecia, Ungaria, Slovacia sau Cehia.

La finele lunii august, grupul belgian a inaugurat o nouă fabrică de produse de panificație congelată în Manisa, Turcia. Această nouă unitate de producție face parte din planul ambițios de expansiune al producătorului pe piețele emergente din Europa de Est și Turcia.

La Lorraine a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 620 mil. euro şi înregistrează anual o creştere de circa 10%, rezultate obţinute cu ajutorul a circa 3.150 de angajaţi. Grupul deţine 12 fabrici de panificaţie în Europa şi vinde produse de panificaţie în 25 de ţări.