Home Automotive Locaţii secundare: care sunt zonele unde se dezvoltă activităţile de logistică și producţie?

Locaţii secundare: care sunt zonele unde se dezvoltă activităţile de logistică și producţie?

Locaţii secundare: care sunt zonele unde se dezvoltă activităţile de logistică și producţie?

După un an 2017 când în România piaţa spaţiilor logistice și industriale a atins un nou record, cu un stoc de aproape 3 milioane metri pătraţi, premisele pentru anul în curs sunt optimiste, urmând ca în 2018 stocul de spaţii logistice moderne să fie de aproximativ 3,5 milioane metri pătraţi. Companiile de logistică, transport și distribuţie vor rămâne în continuare principalul motor al acestei creșteri.

Pe lângă polurile deja “tradiţionale” precum București, Timișoara sau Ploiești, care au atras în ultimii ani investiţii importante în dezvoltarea de parcuri logistice și industriale, un alt lucru interesant de remarcat este că investitorii, fie ei retaileri care își construiesc propriile centre logistice, 3PL-I sau companii de producţie, iau în calcul locaţii secundare pentru extinderea activităţii. Gradul de dezvoltare al infrastructurii, accesul ușor, disponibilitatea forţei de muncă, care atrage cu sine un cost mai scăzut și o competiţie mai mică la angajare, ajutoarele pentru investiţii, costurile de închiriere mai mici, fiecare oraș are punctele sale forte prin care atrage atenţia investitorilor.  În același timp, fiecare zonă are și punctele sale slabe. Am iniţiat o dezbatere cu specialiștii în domeniu pe tema zonelor secundare în dezvoltare, plusurile și minusurile acestora, sectoarele care atrag investiţii, dar și cum se vede evoluţia pieţei de real estate industrial în 2018.

Continutul acestui articol este restrictionat. In cazul in care sunteti abonat al Intermodal&Logistic va rugam introduceti numele de abonat si parola in zonele de mai jos. In cazul in care doriti sa va abonati va rugam sa completati cererea din pagina CUM MA ABONEZ

Existing Users Log In