Home Logistics Ambalare PACK EXPO 2018, expoziţia dedicată industriei de packaging din Europa de Sud-Est

PACK EXPO 2018, expoziţia dedicată industriei de packaging din Europa de Sud-Est

PACK EXPO 2018, expoziţia dedicată industriei de packaging din Europa de Sud-Est

Într-o vreme în care industria de ambalaje continuă să crească promiţător, Pack Expo 2018 – expoziţia dedicată industriei de packaging din sud-estul Europei, dovedeşte încă de pe acum că urmează acelaşi trend ascendent. Ediţia din 2016 a confirmat şi depăşit aşteptările organizatorilor, înregistrând un mare număr de vizitatori străini (9,41% au provenit din Europa, SUA, America de Nord, Asia şi Canada). Un alt mare atu al acestui târg îl reprezintă publicul foarte bine targetat – la ediţia din 2016, spre exemplu, 87,49% din totalul vizitatorilor au fost persoane cu funcţii de decizie. Pe de altă parte, 22,56% au fost vizitatori din zona producătorilor de ambalaje, 20,80% vizitatori din industria alimentară, 10,10% vizitatori din sectorul producătorilor de etichete şi 9,15% vizitatori din zona retail/FMCG. Toate aceste cifre confirmă faptul că Pack Expo oferă tuturor participanţilor oportunităţi de afaceri unice prin prezentarea inovaţiilor şi a tehnologiilor în faţa unui public bine targetat.

Pack Expo 2018 va avea loc între 16 şi 19 mai în cel mai mare şi mai nou pavilion din cadrul Centrului expoziţional Romexpo-Bucureşti. Timp de 4 zile, întregul pavilion B2 se va transforma într-o mega-scenă de 16.000 mp dedicate industriei de profil, plină cu echipamente de ambalare pentru producţia de ambalaje, dozare, umplere, marcare şi etichetare, paletizare, logistică, stivuire, tehnologii şi soluţii inovatoare, cercetare, design de ambalaj, precum şi cele mai noi şi inovatoare etichete şi ambalaje din carton, hârtie, plastic, sticlă sau metal şi, nu în ultimul rând, materii prime şi consumabile. Cele mai bune ambalaje şi etichete vor fi premiate la Romanian Packaging Awards (editia a II-a), singurul eveniment din ţara noastră dedicat acestei industrii şi organizat în cadrul târgului.

Tematica Pack Expo 2018 va fi completată cu Expo Shop, expoziţia care se adresează tuturor tipurilor de retaileri. În contextul în care volumul de retail din România a crescut cu 14% în septembrie 2017 faţă de septembrie 2016 (aceasta fiind cea mai mare creştere a volumul de retail din UE, potrivit Eurostat), Expo Shop a fost conceput să reprezinte mixul perfect pentru liderii industriei: expozanţi renumiţi pe plan local şi regional, evenimente conexe, inovaţii, demo area, specialişti vizitatori bine targetaţi.

„Suntem hotărâţi să oferim cel mai bun spectacol tehnologic din industria ambalajelor din România şi din regiune. Pentru ediţia din 2018 ne dorim mai mulţi vizitatori străini şi un impact mai mare asupra pieţei, ceea ce ne va permite să creăm cea mai importantă expoziţie de ambalaje din sud-estul Europei“  – Camelia Buda, Director General Euroexpo