Home Automotive Producătorii își consolidează reţelele de furnizori în Europa de Est

Producătorii își consolidează reţelele de furnizori în Europa de Est

Producătorii își consolidează reţelele de furnizori în Europa de Est

„Fit for growth” este un eveniment care dorește să pună bazele unei platforme pentru dezvoltarea reţelei de furnizori a DRÄXLMAIER Group și STABILUS și pentru îmbunătăţirea colaborării.

Potenţialii furnizori, de la cei de materii prime pentru procesul de producţie a componentelor fabricate de către cei doi producători importanţi sau furnizori de servicii indirecte, cum sunt cele logistice, au putut afla, atât din cadrul prezentărilor susţinute, dar și din discuţiile directe, faţă în faţă cu factori de decizie, care sunt nevoile, dar și cerinţele DRÄXLMAIER Group și STABILUS și care este potenţialul de dezvoltare a unor parteneriate viitoare. Discuţiile directe le-au oferit ocazia potenţialilor parteneri de a afla detalii importante și extrem de utile în conturarea relaţiilor și chiar crearea ofertelor potrivite pentru fiecare echipă în parte. Prezent la eveniment, Chirstian Staab, recent numit în funcţia de Manager Comercial Regional pentru DRÄXLMAIER Americas și care anterior a deţinut funcţia de director al Departamentului de Achiziţii al DRÄXLMAIER Group a declarat “Am iniţiat acest proiect în urma experienţelor pozitive pe care le-am avut lucrând cu furnizori din România, Bulgaria și Serbia. Europa de Est este un hub pentru operaţiunile noastre în regiunea EMEA, ne extindem operaţiunile, liniile de producţie și ne dorim să mărim numărul colaboratorilor pe care îi avem în regiune, să identificăm parteneri care să ne susţină pentru că nu putem face totul noi înșine. Ne extindem și vă puteţi extinde și dumneavoastră, împreună cu noi. Avem nevoie de furnizori locali, cu experienţă și cunoștinţe în project management și acesta este următorul pas de dezvoltare.” DRÄXLMAIER Group este interesat nu doar de materii prime, ci și de o serie de servicii adiacente, menite să asigure buna funcţionare a unităţilor de producţie, cum ar fi servicii de transport pentru cei 15.000 de angajaţi ai grupului în România – 60 de linii de autobuz, servicii de paza, curăţenie, servicii de catering, dar și servicii logistice, de depozitare, transport, ambalaje, servicii de IT.

“În acest moment ne aflăm în stadiul de creștere și dezvoltare prin inovaţie și ne dorim să realizăm acest lucru împreună cu furnizorii noștri. Unul dintre punctele care au apărut în ultimii ani este digitalizarea și industria 4.0 și ne dorim să avem un lanţ de aprovizionare interconectat, să integrăm furnizorii în reţeaua noastră, o digitalizare a tuturor datelor noastre și avem nevoie de colaborarea furnizorilor. Conectivitatea și integrarea furnizorilor este foarte importantă pentru noi. Iar integrarea înseamnă crearea de parteneriate și crearea de valoare adaugată pentru clienţi, împreună ” a spus Christian Satzek, Head of Strategic Procurement Stabilus.

O altă temă dezbătută cu furnizorii a fost importanţa pe care DRÄXLMAIER Group o conferă creării unui lanţ de furnizori responsabil, care respectă standardele de sustenabilitate în privinţa mediului şi a normelor sociale. „DRÄXLMAIER Group se implică în numeroase proiecte legate de sustenabilitate, focusul nostru principal fiind reducerea emisiilor de dioxid de carbon. Împreună cu furnizorii noștri lucrăm la proiecte pentru a realiza acest obiectiv și a ne încadra astfel în strategiile noastre de sustenabilitate”, a explicat Prof. Dr. Georg Stephan Barfuß, directorul Departamentului de Sustenabilitate din cadrul DRÄXLMAIER Group.