Home Logistics 3 PL Raben plănuiește o dezvoltare rapidă pe piaţa din România

Raben plănuiește o dezvoltare rapidă pe piaţa din România

Raben plănuiește o dezvoltare rapidă pe piaţa din România

Compania Raben Group este prezentă în 11 ţări europene: Cehia, Estonia, Olanda, Germania, Lituania, Letonia, Polonia, Slovacia, Ucraina, Ungaria și România, are o echipă ce numără aproximativ 8.900 de angajaţi, peste 1 milion de metri pătraţi spaţii de depozitare, o flotă de peste 6.600 de vehicule comerciale și o cifră de afaceri de 1 miliard de euro. Compania poloneză deţine know-how și oferă soluţii logistice pentru o varietate de industrii, de la FMCG food cât și non-food, temperatură ambientală și controlată; automotive; retail; chimică; electronice sau e-commerce, deţinând la nivel internaţional un portofoliu remarcabil de clienţi ce include nume precum Hochland, L’Oreal, Nestle Poland, Zelmer, Whirpool, Huhtamaki Hungary, CENTNAS, CRISPY NATURAL etc. Prin cele două depozite din Arad și București (situat în CTPark Bucharest), cu o suprafaţă de 1.500 mp fiecare, Raben Logistics România le va oferi clienţilor servicii de cross-dock, transport și distribuţie. „Iniţial vom oferi servicii de cross-dock, transport în regim de grupaj și distribuţie pentru o serie de clienţi de grup din FMCG și echipamente electronice. Pe parcurs vom dezvolta și servicii de transport aerian, naval, contract logistic, poate și temperatură controlată, vom vedea în funcţie de ce va cere piaţa și de ce anume vor avea nevoie clienţii noștri. Pentru început ne-am propus să oferim o calitate pentru volumele pe care le avem deja în România, serviciile de transport mărfuri grupaj fiind până acum oferite de un partener al nostru.” declară Valentin Storoj, managing director Raben Logistics România. Și în România, ca și pe celelalte pieţe pe care activează, Raben va lucra pe segmentul de transport cu subcontractori, iar în ceea ce privește spaţiile de depozitare, compania ia în calcul construcţia de spaţii pentru depozitarea de mărfuri periculoase. “Încercăm să intrăm și pe zona de depozitare de mărfuri periculoase. Sunt foarte puţine depozite care respectă toate standardele. Noi avem o divizie de real estate și investim în mai multe ţări în depozite proprii, iar pe partea de mărfuri periculoase este clar un deficit de spaţii de depozitare” spune Valentin Storoj. Cultura organizaţională a Raben Group este îndreptată către promovarea ideilor, a oamenilor de calitate și îmbunătăţirii continue, astfel încât clienţii să beneficieze de soluţii complete, adaptate cerinţelor și nevoilor, indiferent de industria în care activează. “O idee implementată cu succes într-o ţară este preluată apoi de către toate filialele Raben. În acest moment lucrăm și la sistemul IT, la aplicaţiile track&trace care să le permită clienţilor mai mici să urmărească transportul și să știe în orice moment unde se află marfa, fără a avea nevoie de un cont client și parolă, ci doar de o referinţă. Avem și alte proiecte în derulare, cu sisteme și aplicaţii 100% românești, dar mai multe detalii când vor fi operaţionale, pentru că așa este cultura Raben, orientată mai întâi către acţiune.”

«  Pe orice piaţă nouă, Raben ţintește primul loc. Intenţionăm să creștem destul de rapid în România, există potenţial, atât în ceea ce privește clienţii de grup care sunt deja prezenţi aici și cu care vom colabora în viitor, clienţi care încă nu sunt în România, dar care vor fi aici în următorii ani și desigur, ne vom axa la nivel de vânzări și pe firmele autohtone mici și mijlocii.  » Valentin Storoj Managing Director Raben Logistics România.