Home Companii TNT Romania – Certificare TAPA A pentru cele 3 hub-uri internaţionale de la Bucureşti, Cluj şi Timişoara

TNT Romania – Certificare TAPA A pentru cele 3 hub-uri internaţionale de la Bucureşti, Cluj şi Timişoara

TNT Romania, parte a TNT Express, a obţinut recent recertificarea TAPA A a hub-ului operaţional de la Otopeni, dar şi certificarea la acelaşi nivel de securitate pentru celelalte două hub-uri internaţionale ale  companiei de la Timişoara şi Cluj-Napoca. Astfel, TNT Romania a devenit primul furnizor de servicii logistice şi de curierat din România cu trei centre operaţionale care îndeplinesc condiţiile pentru cel mai înalt nivel de certificare TAPA.

Certificarile TAPA reconfirmă poziţia TNT Romania în ceea ce priveşte cooperarea în direcţia măsurilor preventive de securitate în domeniul cargo. Standardele implementate vizează totodată protejarea afacerilor partenerilor TNT, atât din punct de vedere al reputaţiei şi imaginii în faţa propriilor clienţi, cât şi sub aspect financiar.

Certificarile TAPA A obţinute de cele 3 hub-uri operaţionale internaţionale TNT Express din România au vizat auditarea spaţiilor, procedurilor de lucru şi a resurselor alocate pentru recepţionarea, procesarea, monitorizarea şi expedierea transporturilor care tranzitează centrele operaţionale ale companiei.

Mai mult, în 2013, TNT a devenit primul integrator de pe piaţă, acreditat pentru a transporta bunuri periculoase în regim de curierat aerian. Acest tip de mărfuri poate include de la substanţe chimice, vopseluri, solvenţi şi până la parfumuri sau mostre din industria farmaceutică sau alimentară.

Marius Dumitrascu, noul director operaţional TNT Romania, a declarat: “Proiectele implementate în acest an au condus la creşterea nivelului de performanţă şi eficienţă în procesarea transporturilor la nivel naţional. Astfel, numărul de transporturi care au fost preluate, au tranzitat sau au fost livrate în Romania a crescut cu aproape 20% faţă de anul precedent. Acest lucru reflectă încrederea clienţilor noştri şi e misiunea noastră să le oferim cele mai bune conexiuni cu pieţele ţintă”.