Home Logistics Depozitare AQUILA a raportat venituri de peste 1,5 miliarde lei în Q1 2025

AQUILA a raportat venituri de peste 1,5 miliarde lei în Q1 2025

AQUILA a raportat venituri de peste 1,5 miliarde lei în Q1 2025

Compania de distribuţie şi logistică AQUILA a înregistrat venituri de peste 1,5 miliarde lei în primul semestru din 2025, în creştere cu aproximativ 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, arată un comunicat de presă.

Evoluţia a fost susţinută în principal de creşterea organică din segmentul de distribuţie şi companiile achiziţionate în 2024 şi 2025, care au generat aproximativ 6% din veniturile totale.

„Sinergiile cu companiile preluate, dezvoltarea brandurilor proprii şi orientarea pe canalele cu marje mai atractive au susţinut rezultatele înregistrate în primul semestru, într-un context marcat şi de finalizarea unei noi achiziţii pe piaţa din Ungaria.

Această extindere regională se aliniază strategiei noastre de diversificare şi integrare a unor linii de afaceri cu potenţial de creştere imediată, cu impact direct asupra obiectivelor financiare asumate. Brandurile proprii au continuat să performeze, cu o evoluţie notabilă în segmentul non-alimentar (JetXpert, AquaXpert şi ExpertWipes), unde vânzările s-au dublat faţă de perioada similară a anului trecut.

Deşi contextul economic generat de modificările fiscale influenţează profitabilitatea, modelul nostru de afaceri, robust şi adaptabil, ne oferă instrumentele necesare pentru a gestiona eficient aceste ajustări şi pentru a menţine o traiectorie de creştere sustenabilă, pe termen mediu şi lung”, a declarat Cătălin Vasile, CEO AQUILA.

În structura veniturilor, segmentele de afaceri distribuţie şi logistică au înregistrat creşteri de 20%, respectiv 23%, în timp ce segmentul de afaceri transport a înregistrat o scădere de 5%. Canalele de distribuţie cu cel mai mare ritm de creştere au fost HoReCa şi canalul de vânzare tradiţional, care au înregistrat vânzări cu peste 20% mai mari.

Vânzările aferente brandurilor proprii au înregistrat o creştere de 20% faţă de primul semestru din 2024, până la aproape 64 milioane de lei. Veniturile aferente brandurilor proprii din categoria produselor alimentare (Gradena, LaMasă şi Yachtis) au înregistrat un avans de 14%, iar cele aferente produselor non-alimentare (JetXpert, AquaXpert, ExpertWipes) s-au dublat.