Home Logistics Supply Chain

Supply Chain

Bune practici pentru reducerea costurilor de achiziţii

Scopul fiecărei organizaţi este să realizeze profit într-un mod sustenabil. Achiziţiile joacă un rol important în obţinerea și menţinerea la un nivel constant a profitului. Unul dintre cei mai importanţi factori care trebuie luaţi în calcul pentru a obţine cele mai bune rezultate pentru afacere este reprezentat de un proces de achiziţii eficient din punct […]

#ColțulCuFapteBune: LET – echipa logistică de intervenție

LET este acronimul pentru The Logistics Emergency Team și reprezintă o colaborare la nivel de industrie sprijinită de către Clusterul de Logistică al Programului alimentar mondial al Organizației Națiunilor Unite. LET este primul parteneriat de acest fel ce formalizează colaborarea între stakeholderi din sectorul public și privat și a fost inițiat de către Forumul Economic […]

Tesy – povestea merge mai departe cu inaugurarea Terminal 3

Tesy, cel mai mare producător de echipamente electrice pentru încălzirea locuinţelor din Bulgaria, a inaugurat oficial pe 12 septembrie un nou centru logistic. Cu o investiţie de 3,6 milioane euro, centrul de distribuţie este localizat în Shumen, nord-estul Bulgariei, acolo unde se află și trei dintre unităţile de producţie ale companiei pentru boilere electrice, convectoare […]

Supply Chain Management: principalele procese

Supply chain-ul este definit ca o reţea de organizaţii și procese în care un număr variat de întreprinderi colaborează pe întreg lanţul de valoare pentru a achiziţiona materii prime, a le transforma în produse finite și a livra produsele finite către clienţi. Să ne gândim la următorul caz: atunci când mergeţi într-un mall sau supermarket […]

Unilever, transparenţă în lanţul de aprovizionare

Gigantul Unilever, care este cea mai mare companie de ceai din lume, cu un portofoliu de peste 30 de mărci, inclusiv Lipton, Brooke Bond, Pure Leaf și Tazo, crește transparenţa în lanţul global de aprovizionarepentru a accelera transformarea întregii industrii a ceaiului. “Ca un cumpărător atât de mare de ceai, lucrăm continuu pentru ca lanţul […]

A fi sau a nu fi mulţumit? Aceasta-i întrebarea!

Indiferent de industria la care ne referim, fie că este vorba despre industria auto sau de cea de “frumuseţe”, că vindem stivuitoare sau parfumuri, „portretul robot“ al clientului este același. Și când spunem „portre“ ne referim la profilul psihologic al acestuia, pentru că la nivel de produse, servicii și așteptări de ordin tehnic și tehnologic, […]