Home Logistics Curierat și e-commerce

Curierat și e-commerce

Glovo accelerează orașele inteligente: livrări sustenabile și parteneriate cu peste 25 de ONG-uri

În cadrul Smart City Highlights, eveniment organizat în premieră de Universitatea Politehnica din București în parteneriat cu CITI Cluster, Glovo a prezentat soluții last-mile pentru orașe mai eficiente și mai sustenabile, bazate pe mobilitate cu emisii reduse, optimizarea rutelor și colaborarea cu sectorul social prin Glovo Access. Programul conectează, fără costuri, organizații din mediul non-profit, […]

DP World și PayPal colaborează pentru a accelera plățile în comerțul internațional

DP World a încheiat un parteneriat strategic cu platforma globală PayPal, prin semnarea unui memorandum de înțelegere (MoU), pentru dezvoltarea unei inițiative de plăți digitale menite să simplifice și să accelereze comerțul internațional. Noua soluție ar putea reduce timpul de procesare a tranzacțiilor de la o săptămână la doar câteva minute, oferind totodată mai multă […]

DHL Express deschide primul centru logistic carbon neutru din România

DHL Express România a inaugurat marți, 7 octombrie, noul sediu operațional din VGP Park București Nord, cea mai importantă investiție a companiei din ultimii ani pe piața românească. Locația, situată în Ștefăneștii de Jos, marchează un moment istoric pentru DHL Express România, fiind primul sediu operațional carbon neutru din țară al companiei și reprezentând o […]

FAN Courier are un nou centru de distribuţie

Unul dintre principalii operatori de curierat și logistică din România, FAN Courier Group, are un nou centru de distribuţie, de aproximativ 32.000 m², dezvoltat de WDP în WDP Park Bucureşti – Ştefăneşti. Investiția, în valoare de aproximativ 22 milioane de euro, va fi realizată prin valorificarea terenurilor din rezerva WDP din nordul Bucureștiului, cu un […]

Volumele generate de comercianții români pe Trendyol au crescut de la 10% la 40% în doar patru luni

Trendyol a anunţat miercuri, 1 octombrie, că a atins pragul de 3.500 de comercianți români pe platformă, la doar nouă luni de la lansarea procesului de înrolare locală. Până la finalul anului, Trendyol își propune să dubleze acest număr, susținut de cererea puternică din partea comercianților români. Comercianții români au devenit un pilon central al […]

Maison Chouchou: cu arta la purtător

Acum opt ani, la Iaşi, Alexandra Andriescu a pus bazele brandului Maison Chouchou, pe care continuă să îl dezvolte oricât de departe o duce imaginaţia. Astăzi, mii de femei de pretutindeni îi poartă creaţiile, îi poartă povestea, o poartă pe ea. “Pentru mine, antreprenoriatul nu a fost o opţiune de carieră, ci o necesitate interioară […]

Comerțul electronic din Europa a crescut cu 7%

Comerțul electronic european continuă să se dezvolte, înregistrând o creștere de 7% față de anul precedent și atingând valoarea de 819 miliarde de euro, potrivit celui mai recent raport European E-commerce. Estimările pentru 2025 indică o evoluție similară, cu o creștere nominală de aproximativ 7%, respectiv 4% în termeni reali, ajustată la inflație. Estul Europei, […]

eMAG accelerează vânzările prin soluții cu inteligență artificială

eMAG a anunțat, în cadrul celei de-a opta ediții a Sellers’ Day, noi instrumente dedicate antreprenorilor care activează în platforma Marketplace. Printre noutăți se numără lansarea programului eMAG Capital, prin care antreprenorii pot accesa finanțare de până la 125.000 de lei, dar și o serie de soluții bazate pe inteligență artificială menite să eficientizeze vânzările […]