Home Logistics Curierat și e-commerce

Curierat și e-commerce

Consiliul Concurenței a dat undă verde tranzacției FAN Courier – SLS Cargo

Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care FAN Courier preia pachetul majoritar de acțiuni al operatorului de transport și logistică SLS Cargo. Tranzacția a fost inițial anunțată în noiembrie 2019, autoritatea competentă dându-și avizul în termenii și condițiile stabilite inițial de cei doi parteneri. Astfel, în mod oficial, liderul pieței naționale de curierat intră, în […]

DSV lansează o soluție e-commerce pentru companiile medii

DSV lansează e-commerce Solutions, un nou serviciu dedicate companiilor de dimensiuni medii ce integrează întreaga suită de soluții logistice de care un magazin online are nevoie – depozitare, automatizare, soluții IT și de fulfillment – în depozite scalabile, cu mai mulți utilizatori. Pornind de la gama de servicii dedicate segmentului ecommerce pe care DSV le […]

Cătălin Maftei, C-Solution: serviciul click&collect devine must have pentru comerțul online

Răspândirea rapidă a noului coronavirus COVID-19 a avut un impact uriaș asupra tuturor piețelor și industriilor. În retail și ecommerce, pandemia a schimbat dramatic tiparele de comportament ale cumpărătorilor și obiceiurile de cumpărare, obligând comercianții să își diversifice gama de servicii de livrare “last mile” (n.red. ultima milă). Click&collect este unul din serviciile care au […]

Nissan și Voltia lansează e-NV200 XL Voltia, un van electric optimizat pentru livrările last mile

Voltia, lider european în producția de vehicule electrice pentru livrări urbane și producătorul auto Nissan au lansat în parteneriat în Europa van-ul electric e-NV200 XL Voltia, special conceput pentru livrările last mile. Completând gama Nissan de vehicule electrice ușoare cu zero emisii, modelul Nissan e-NV200 XL Voltia este optimizat pentru livrările urbane last-mile. Cu o […]

E-commerce: Ce tip de produse proaspete comandă europenii online?

Un nou studiu realizat de către producătorul de ambalaje Amcor evidențiază diferențele între consumatorii europeni din diferite state atunci când vine vorba de achiziția produselor alimentare proaspete online. Studiul a analizat comportamentul a 1.000 de cumpărători în Franța, Marea Britanie, Germania, Olanda și Suedia, pentru a studia preferințele de cumpărare și a înțelege trendurile în […]

Programul #VreauOnline ajută magazinele fizice să se relanseze prin vânzări online

Pentru a facilita tranziția în mediul online a magazinelor fizice afectate de pandemia de coronavirus, 17 companii cu experiență în servicii pentru comerțul online, au pus bazele inițiativei #VreauOnline, un program care oferă training gratuit și servicii specializate de transformare digitală. În cadrul programului, comercianții primesc sprijin și reduceri la pachet pentru servicii precum: crearea […]

Poșta elvețiană are un serviciu de livrare pâine proaspătă

Companiile poștale din întreaga lume încearcă să își diversifice serviciile de livrare last-mile pentru a rămâne competitive, în condițiile schimbărilor de comportament ale consumatorilor și creșterii industriei de comerț online. În 2019, Poșta elvețiană a lansat Brot-Post, serviciul de livrare pâine proaspătă în cutia poștală odată cu livrarea corespondenței. Serviciul, disponibil inițial în Berna în […]