Home Intermodal Transport aerian

Transport aerian

Afacerile DB Schenker au crescut cu 16% în România

Furnizorul de servicii logistice integrate DB Schenker a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 10 procente în Europa de Sud-Est, atingând aproximativ 1,48 miliarde de euro în 2017. Pe piața din România, compania a atins o performanță financiară importantă, veniturile ridicându-se la 124 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere de  16% […]

Agility Logistics lansează Shipa Freight

Agility Logistics, furnizor global de servicii logistice face primii pași către digitalizarea serviciilor de freight forwarding oferite clienţilor prin lansarea primei platforme online complet integrate. Shipa Freight este primul serviciu 100% online care le permite utilizatorilor să primească cotaţii de preţ, să efectueze plăţi sau să monitorizeze transporturile maritime sau aeriene. Aplicaţia este compatibilă cu […]

UPS conectează Europa și Hong Kong pe cale ferată

UPS a lansat noul serviciu Full Container Load (FCL) între Europa și Hong Kong, care valorifică serviciul deja existent între Europa-China, UPS Preferred®. Serviciul oferă astfel o conexiune mai bună companiilor ce derulează schimburi comerciale între aceste regiuni, facilitând fluxul de mărfuri. Odată cu lansarea serviciului bidirecțional dintre Duisburg, Germania și Hong Kong, companiile vor […]

Cel mai bun an pentru transportul aerian de mărfuri

IATA, Asociaţia Internaţională de Transport Aerian a făcut publice datele pentru întregul an 2017 referitoare la transportul aerian de mărfuri. Cererea în 2017, măsurată în tone kilometru (FTK) a crescut cu 9%, mai mult decât dublul creșterii anuale înregistrate în 2016. Capacitatea de transport, măsurată în transport disponibil tone kilometri (AFTK) a crescut cu 3% […]

#FlashInterview: Răzvan Ghiţă, Commercial Manager – EASI Logistic Romania

Importul și exportul mărfurilor se poate dovedi un drum sinuos pentru companii, nu puţine fiind barierele care trebuie îndepărtate pentru a putea expedia produsul către clientul final Navigarea prin meandrele comerţului global poate deveni facilă cu ajutorul unui freight forwarder, care are nu doar experienţa necesară, ci și parteneriate consolidate cu liniile aeriene, liniile maritime […]

Numai 20% dintre IMM-urile din România își exportă produsele

Doar 1 din 5 dintre companiile mici și mijlocii din România valorifică oportunitățile de export. Aceasta este concluzia unui studiu recent realizat de către UPS, lider global în domeniul logisticii și Kantar Millward Brown. Rezultatele arată că 20% dintre IMM-urile românești desfășoară în prezent activități de export, contribuind cu 25% la exporturile totale din România. […]

KN BatteryChain, un nou serviciu de transport de la Kuehne + Nagel

Tehnologiile prezentului contribuie la formarea unei pieţe auto în care emisiile de dioxid de carbon sunt reduse considerabil. În aceste condiţii, companiile din industria auto lucrează pentru a dezvolta baterii eficiente pentru mașini electrice, care să asigure autonomie mare și, în consecinţă, satisfacerea cerinţelor utilizatorilor. Recent, la evenimentul dedicat industriei transportului, IAA (n.r. Internationale Automobil- […]

Logistica “time critical” fiecare minut contează

Atunci când neprevăzutul apare și diferite piese componente, substanţe sau medicamente nu ajung la destinaţie la timp și pun în pericol fluxurile de producţie sau viaţa oamenilor, intră în scenă specialiștii în livrări “time critical”. O parte relativ redusă ca și dimensiune în supply chain, dar extrem de importantă, serviciile de livrări de urgenţă devin […]

QeOPS – know how și pasiune pentru operaţiunile din online

Cu o experienţă de peste 15 ani în operaţiuni și retail, Paul Copil este unul dintre profesioniștii de referinţă în domeniu. Și-a început cariera în operaţiuni în anii 2000 în sectorul FMCG, continuând apoi în bricolaj unde, în 2009, a dezvoltat pentru Baumax Romania o platformă logistică de succes. Din 2011 a făcut pasul către […]

Curierat – clientul final dictează trendul

Cel mai mare factor de creștere al industriei de curierat este, așa cum era de așteptat, e-commerce-ul, care a determinat o inversare a raportului de livrări de la B2B către segmentul B2C. Și odată cu dezvoltarea comerţului online, preferinţele consumatorilor au devenit tot mai importante în piaţa de curierat, orientate anterior în special către nevoile […]