Home Logistics Ambalare

Ambalare

Mariel Petric (CEO KangooPack): Anul 2021 a început în forță, cu proiecte noi în retail, FMCG și în producția de mobilă

Mariel Petric, CEO Kangoopack, discută despre tendințele anului 2021 din piața soluțiilor integrate de ambalare. La început de 2021, se remarcă cum, odată cu apropierea companiilor de consumatorii finali precum și creșterea accesului companiilor la diferite soluții de ambalare, devine mai pregnantă nevoia clienților de a-și optimiza costurile cu ambalarea produselor comercializate. Intermodal&Logistics: Firmele sunt […]

Green Logistics: Până în 2025, Auchan va elimina plasticul din ambalajele produselor marcă proprie

Auchan Retail s-a angajat să lupte împotriva poluării cu plastic, obiectivul principal setat pentru următorii ani fiind înlocuirea ambalajelor produselor marcă proprie cu materiale 100% reutilizabile, reciclabile sau compostabile. În egală măsură, retailerul își propune și eliminarea treptată a materialelor plastice din raioanele cu servire și din raionul de Fructe și Legume cu autoservire. Măsurile […]

Promateris își dezvoltă canalele de distribuție în zona Europei Centrale și de Est

Producătorul de ambalaje Promateris (fostul Prodplast), care deţine cea mai mare capacitate de producţie din Europa Centrală şi de Est dedicată ambalajelor bio-based compostabile a încheiat anul cu vânzări consolidate de 116,1 milioane de lei, o creștere cu 39% față de anul precedent. Producția de ambalaje biodegradabile și compostabile, sub brandul Biodeck, a avut cea […]

Inovație în domeniul ambalajelor: Coca-Cola testează prima sticlă din hârtie în Ungaria

Coca-Cola lansează un proiect-pilot european de testare pentru prototipul primei sticle din hârtie. Testul va fi realizat pe un eșantion de 2.000 de consumatori din Ungaria pentru băutura pe bază din plante din portofoliul Coca-Cola, AdeZ. La finalul anului 2020, Coca-Cola a prezentat prototipul ambalajului din plastic la Bruxelles. Acum, proiectul se mută în faza […]

Segezha Packaging Romania investește în creșterea capacității de producție

Segezha Packaging SRL, parte a Segezha Group anunță o investiție importantă în creșterea operațiunilor de producție și a capacității în România. Investiția include o nouă unitate de producție și un nou depozit, dar și modernizarea liniilor de producție existente. Noua unitate de producție, cu o suprafață totală de 2.880 mp, va fi finalizată, potrivit estimărilor […]

Unilever și Alibaba lansează mașini de reciclare a ambalajelor cu inteligență artificială

Unilever colaborează cu gigantul ecommerce chinez Alibaba pentru a crea un sistem de mașini de reciclare care utilizează inteligența artificială pentru a identifica și sorta automat ambalajele. Inițiativa denumită Waste Free World (n.red O lume fără deșeuri) este prima de acest tip și ar putea accelera procesul de returnare a plasticelor de bună calitate în […]

Bicicletele Trek se îmbracă în straie noi, sustenabile

Deși bicicleta este un mod de transport cât se poate de sustenabil și prietenos cu mediul, drumul din fabrică până la consumatorul final este, de cele mai multe ori, pavat cu ambalaje din plastic. Trek, cea mai mare companie americană de biciclete, exportate în întreaga lume, foarte populare și în România, a demarat începând cu […]

LPR lansează un nou tip de palet – 100% reciclabil

LPR-La Palette Rouge, furnizor european de soluţii pentru utilizare în comun a paleţilor, își extinde serviciile și lansează un nou palet tip sfert. Compania operează deja în 15 ţări din Europa prin intermediul a 8 subsidiare, având prezenţă și în România. LPR oferă o gamă variată de paleţi pentru închiriere de diferite dimensiuni, inclusiv cei […]

Start-up-ul R-CREATE o obținut o finanțare de 253.000 de euro prin Seedblink

R-CREATE, start-up din verticala cleantech, ce promovează soluții de economie circulară, a obținut în urma campaniei desfășurate prin intermediul Seedblink angajamente din partea investitorilor în valoare de 253.000 euro pentru dezvoltarea primei platforme de economie circulară din România. Ca urmare a investiției atrase, R-CREATE a cedat 17,8 % din acțiuni. Valoarea post-money a companiei este […]