Home FMCG

FMCG

Unilever își susține partenerii din supply chain

Gigantul FMCG, Unilever a anunțat un set de măsuri pentru a susține eforturile globale și naționale de contracarare a consecințelor pandemiei de coronavirus. Măsurile sunt menite să ajute toți stakeholderii companiei, incluzând furnizorii. Univelever va contribui cu 100 milioane euro la lupta împotriva COVID-19 și va dona săpun și produse de igienizat în valoare de […]

Arilog: transportul, depozitarea, ambalajele și serviciile conexe trebuie protejate!

Având în vedere evoluția situației epidemiologice internaționale determinată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 și prioritizând lanțul de aprovizionare cu alimente, bunuri de larg consum și medicamente ARILOG – Asociaţia Specialiştilor din Logistică, Depozitare și Transport solicită Guvernului României și Comitetului Naţional pentru Situaţii Speciale de Urgenţă să țină cont și să protejeze toate domeniile de activitate […]

Lidl a exportat produse românești de 28 milioane euro

În 2018, Lidl a exportat în magazinele sale din Europa produsea românești în valoare de 28 milioane euro, în creștere cu 40% comparativ cu 2017. Lactate, ulei, sucuri sau snacks-uri, toate produse în România, au ajuns pe rafturile magazinelor Lidl din Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Grecia, Irlanda, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Spania, Slovacia și Ungaria. […]

Unilever, transparenţă în lanţul de aprovizionare

Gigantul Unilever, care este cea mai mare companie de ceai din lume, cu un portofoliu de peste 30 de mărci, inclusiv Lipton, Brooke Bond, Pure Leaf și Tazo, crește transparenţa în lanţul global de aprovizionarepentru a accelera transformarea întregii industrii a ceaiului. “Ca un cumpărător atât de mare de ceai, lucrăm continuu pentru ca lanţul […]