Home FMCG

FMCG

Lidl a exportat produse românești de 28 milioane euro

În 2018, Lidl a exportat în magazinele sale din Europa produsea românești în valoare de 28 milioane euro, în creștere cu 40% comparativ cu 2017. Lactate, ulei, sucuri sau snacks-uri, toate produse în România, au ajuns pe rafturile magazinelor Lidl din Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Grecia, Irlanda, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Spania, Slovacia și Ungaria. […]

Unilever, transparenţă în lanţul de aprovizionare

Gigantul Unilever, care este cea mai mare companie de ceai din lume, cu un portofoliu de peste 30 de mărci, inclusiv Lipton, Brooke Bond, Pure Leaf și Tazo, crește transparenţa în lanţul global de aprovizionarepentru a accelera transformarea întregii industrii a ceaiului. “Ca un cumpărător atât de mare de ceai, lucrăm continuu pentru ca lanţul […]

iTrack Logistics – drumul către optimizarea rutelor de livrare

Fie că vorbim de industria FMCG, retail, industria farmaceutică sau industria de curierat, și nu numai, distribuţia urbană reprezintă una dintre cele mai mari provocări pentru companii. Atunci când companiile se dezvoltă, gestionarea flotelor și organizarea cât mai eficientă a rutelor, urmărind totodată și reducerea costurilor de livrare, a numărului de kilometric parcurși sau reducerea […]

Unilever se alătură “maeștrilor” în supply chain

Compania de consultanţă Gartner a făcut public clasamentul anual al liderilor în supply chain, incluși în Supply Chain Top 25. Colgate-Palmolive ocupă prima pozţiei în cea de-a cincisprezecea ediţie a acestui top al cărui scop este de a evidenţia bunele practici ale companiilor, în timp ce Unilever s-a alăturat categoriei “Masters”. Unilever impresionează prin procese […]