Home FMCG Sârbii de la Nelt intră pe piața de logistică și distribuție din România

Sârbii de la Nelt intră pe piața de logistică și distribuție din România

Sârbii de la Nelt intră pe piața de logistică și distribuție din România

Nelt Group, unul dintre cei mai mari jucători pe piața de logistică și distribuție pe segmentul bunurilor de larg consum din regiunea Adriatică, intră pe piața din România.

Nelt Corp este cea mai nouă companie a grupului. Cu sediul central în București, subsidiara Nelt Group va fi condusă de către Gabriel Barbu, un executiv cu o experiență solidă în sectorul FMCG.

După lansarea cu succes a operațiunilor în Croația și Slovenia în urmă cu trei ani, această evoluție oferă grupului Nelt oportunități de a-și consolida prezența pe piața europeană.

„Cu o populație de peste 19 milioane de locuitori și o creștere economică robustă, România oferă stabilitate și oportunități de extindere pe termen lung”, a declarat Goran Cerovina, vicepreședinte pentru piețele Adria.

„Piața românească, cu un PIB de aproximativ 330 de miliarde de dolari, oferă oportunități de afaceri semnificative, în special în București. Având în vedere dezvoltarea sectorului de retail, marcată de prezența puternică a lanțurilor internaționale de retail, a afacerilor locale și a comerțului electronic, această piață are o importanță strategică pentru noi.

Odată cu creșterea investițiilor străine și îmbunătățirea capacităților logistice, România a apărut ca o destinație atractivă pentru activitățile de afaceri din regiune”, a adăugat acesta, subliniind avantajul semnificativ al României de conectivitate excelentă cu piețele învecinate prin rețele moderne de transport – rutier, feroviar și maritim.

Gabriel Barbu se alătură echipei Nelt după o carieră de 25 de ani în industria FMCG. Specializat în vânzări, marketing, dezvoltarea și implementarea strategiei de afaceri, acesta a acumulat o vastă experiență profesională în companii multinaționale precum Coca-Cola HBC și Henkel România, unde a ocupat funcția de director executiv timp de zece ani.

„Îmbunătățirea poziționării produselor Nutrino și creșterea vânzărilor sunt obiectivele noastre principale. Pe termen lung, ne propunem să ne extindem portofoliul de mărci și să ne impunem ca un partener de încredere și preferat pe această piață”, a declarat Gabriel.

Nelt Group a fost fondat în 1992 și este astăzi unul dintre cele mai de succes sisteme de business din regiunea Adriatică în logistică și distribuție,

Grupul are peste 5.500 de angajați la nivel internațional, 18 companii și o prezență pe 12 piețe în Europa și Africa.