Home Logistics Curierat și e-commerce E-commerce: FedEx Express introduce ambalajul returnabil pentru retururi

E-commerce: FedEx Express introduce ambalajul returnabil pentru retururi

E-commerce: FedEx Express introduce ambalajul returnabil pentru retururi

FedEx Express a finalizat implementarea proiectului de introducere în circuit a ambalajelor reutilizabile la nivel european. Compania de curierat le oferă în acest fel magazinelor online o alternativă de ambalare mai sustenabilă.

Potrivit pentru colete de până la 2,5 kg, ambalajul FedEx Reusable Pak este resigilabil și facilitează retururile, fără deșeuri. Soluția de ambalare este disponibilă în variante de dimensiuni mici, mari și extra-mari. De asemenea, clienții pot opta pentru o variantă cu tehnologie cu bule, pentru produsele sensibile.

FedEx Reusable Pak a fost conceput pentru a contribui la satisfacerea nevoilor clienților din  e-commerce  și pentru promovarea unor comportamente durabile în rândul consumatorilor finali. Noile produse au fost puse la dispoziție clienților FedEx Express din toată Europa în iulie 2021. FedEx Reusable Pak este oferit ca ambalaj gratuit clienților noi și existenți, alături de alte soluții de ambalare.

Ambalajele sustenabile, un plus pentru clienți

„Cross-Border E-Commerce Shopper Survey” publicat în 2018 de International Post Corporation a constatat că până la 60% dintre cumpărători se declară„de acord” sau „total de acord” ambalajele din comerțul online să fie sustenabile. FedEx a efectuat teste ample de performanță pentru a se asigura că atunci când FedEx Reusable Pak este folosit a doua oară, răspunde criteriilor de calitate ca o nouă soluție de ambalare. Astfel, ambalajul nu are nevoie de bandă adezivă suplimentară.

„Deși retururile din comerțul electronic nu pot fi întotdeauna evitate, observăm o conștientizare în rândul consumatorilor cu privire la reutilizarea ambalajelor. Ambalajul reutilizabil este o modalitate prin care putem face alegeri durabile mai ușor pentru clienții noștri”, a declarat David Canavan, Chief Operating Officer, FedEx Express Europe.

Creșterea circularității este o componentă importantă a abordării de sustenabilitate a FedEx față. Compania face eforturi pentru a avea operațiuni neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon la nivel global până în 2040. De aceea, organizația europeană a reproiectat practicile de aprovizionare și achiziții pentru a integra și a prioritiza criteriile de durabilitate.