Home Logistics Agroland eficientizează procesul de gestionare a comenzilor cu soluțiile Senior Software

Agroland eficientizează procesul de gestionare a comenzilor cu soluțiile Senior Software

Agroland eficientizează procesul de gestionare a comenzilor cu soluțiile Senior Software

Cea mai mare rețea de magazine agricole din România a optimizat activitatea și a crescut vânzările cu ajutorul sistemelor integrate ERP și B2B de la Senior Software. Agroland a obținut astfel o expunere mai bună a produselor în site, procesarea mai rapidă a comenzilor, iar relația cu clienții s-a îmbunătățit.

Agroland, compania din Timișoara ce deține cea mai mare rețea de magazine agricole din România, a crescut vânzările și a optimizat fluxurile de lucru din companie cu ajutorul sistemelor integrate de la Senior Software: SeniorERP, un soft ERP pentru managementul resurselor și SeniorB2B, o platformă ecommerce pentru vânzări business-to-business

Foloseam deja SeniorERP de la Senior Software, prin urmare am ales să extindem colaborarea, utilizarea de sisteme integrate de la același furnizor fiind un criteriu important pentru noi. Ambele soluții ne ușurează activitatea, iar avantajul major este că s-a automatizat partea de comenzi, de unde au rezultat toate celelalte beneficii”, a menționat Valentina Bălan, Project Manager – Agroland Business System. ”B2B ne-a ajutat să trecem de la comenzile realizate prin e-mail la comenzi automatizate, cu transmitere foarte rapidă în ERP și cu generare imediată de facturi și avize. Am scurtat foarte mult timpii și am eficientizat activitatea, eliminând erorile umane. În plus, totul este mai clar și transparent. Clienții au o imagine clară asupra tuturor gamelor de produse, își fac singuri comenzile și au acces la istoricul acestora, în timp ce produsele au o expunere mai bună și le putem atașa imagini, detalii de produs. Am înregistrat creșteri în vânzări, iar soluția B2B a contribuit la acest aspect”, a completat reprezentantul companiei, Valentina Bălan.

Cele mai importante schimbări observate de echipa Agroland după implementarea sistemelor sunt:

  • Automatizarea fluxurilor de lucru, rezultând economii de timp și acuratețe crescută
  • Îmbunătățirea comunicării cu partenerii și creșterea satisfacției clienților
  • Susținere în procesul de creștere a vânzărilor și procesarea mult mai rapidă a comenzilor
  • Diminuarea erorilor și gestionarea eficientă a resurselor companiei
  • Actualizarea corectă și în timp real a tuturor datelor esențiale pentru procesele comerciale
  • Vizibilitate crescută pentru produsele listate în site și expunerea detaliată a acestora
  • Transparență și trasabilitate completă a tranzacțiilor comerciale

Agroland – o afacere de top susținută de o platformă ecommerce modernă

Cu o experiență de circa 25 de ani, compania Agroland a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de peste 38 milioane euro, în creștere cu 33% față de anul precedent. Cu noile funcționalități disponibile în platforma ecommerce B2B, echipa Agroland:

  • preia automat informațiile contractuale  ale clienților (istoric de facturi, scadențar, balanță, limită de credit, termen de plată)
  • are acces la stocuri sincronizate
  • preia politicile comerciale integrale pentru fiecare partener din ERP
  • trimite cu ușurință comenzile în ERP spre procesare
  • accesează rapid istoricul de comenzi pentru fiecare utilizator

Sistemul ERP și platforma B2B de comerț electronic pentru parteneri, din portofoliul Senior Software, sunt utilizate cu succes și de către alte companii din România precum: Viamso, Ravenol, Aspad, Sano Vita, Bico Industries, Consolight, Mirdatod Prod, Sipex Company etc.