Home Logistics Curierat și e-commerce În prag de Black Friday, Cargus lansează abonamentul pentru servicii de curierat dedicat magazinelor online mici

În prag de Black Friday, Cargus lansează abonamentul pentru servicii de curierat dedicat magazinelor online mici

În prag de Black Friday, Cargus lansează abonamentul pentru servicii de curierat dedicat magazinelor online mici

În prag de Black Friday, Cargus lansează un abonament pentru serviciile de curierat destinat antreprenorilor și magazinelor online mici. Oferta, similară modelului abonamentelor de telefonie mobilă, este unică pe piața locală de curierat și poate reduce semnificativ nu doar costurile de livrare cu până la 72%, dar și prețul produselor livrate.

Expedierea produselor se face într-un mod eficient, rentabil și profesionist, ceea ce poate duce și la creșterea concurenței pe segmentul de e-commerce.

Practic, în schimbul unei sume fixe, sub forma unui abonament lunar, se pot expedia 20, 50, 100 sau 200 de colete. Astfel, companiile, indiferent de dimensiunea afacerii, nu trebuie să declare numărul livrărilor lunare (minimele logistice), iar costurile de curierat nu mai sunt influențate de fluctuațiile sezoniere de volume. Toate expedițiile neutilizate într-o lună pot fi utilizate atunci când este necesar.

“Această ofertă inovatoare ne aduce cu un pas mai aproape de promisiunea noastră de a avea cele mai bune tarife de livrare de pe piață, concentrându-ne totodată pe dezvoltarea digitală. Promisiunea noastră se îndreaptă, acum, către întreprinderile mici care, în această perioadă atât de complicată, caută cele mai bune tarife pentru servicii de curierat. În plus, am lansat această ofertă într-un moment al anului în care volumul livrărilor crește considerabil, iar angajamentul nostru poate fi un sprijin real pentru micii antreprenori care au posibilitatea, astfel, să vândă și să livreze mai mult, dar cu mai puține costuri. Black Friday și sărbătorile de iarnă ar putea relansa și afacerile mici din România, care au suferit mult în ultimii doi ani de pandemie, în special cele care activează pe modelul tradițional al magazinului de retail. Din estimările noastre, antreprenorii care au ales abonamentul Cargus au redus costurile cu peste 68%”, a spus Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.

Sprijin pentru antreprenori în optimizarea costurilor logistice

Potrivit unei analize efectuate în luna septembrie de Ciel România, un important producător de software pentru companii, aproape două treimi din antreprenorii români (62%) nu percep o creștere economică, iar situația este amplificată şi de majorarea costurilor cu furnizorii, cu utilitățile sau de majorarea prețurilor din magazine.

Oferta Cargus face ca, acum, cel mai bun preț de expediere pentru un colet de până la 20 kg, în cazul unui abonament cu 200 de livrări, să fie 12,50 lei. În aceste condiții și costuri, abonamentele Cargus reprezintă un sprijin real pentru antreprenorii români, deoarece oferă flexibilitate, predictibilitate și reduce costurile de livrare pentru activitățile lor logistice până la nivelul care era disponibil, până acum, doar celor mai mari jucători de pe piața de e-commerce.

Ce servicii adiționale include oferta?

  • zonă extinsă de livrare;
  • tarif redus pentru expedieri ramburs (cash la livrare);
  • notificări trimise prin e-mail și SMS către destinatari;
  • acces 24/7 la aplicaţia online WebExpress, pentru generare și urmărire ușoară a notei de transport;
  • integrare cu cele mai populare platforme eCommerce.

Oferta este lansată în contextul în care antreprenorii români au decis să acorde o mai mare importanță digitizării afacerilor lor. 45% dintre cei care au participat la studiul menționat anterior au făcut deja investiții în digitalizarea afacerii în timpul pandemiei, iar 37% planifică noi investiții în următoarele luni. Asta înseamnă mai multe colete și livrări de produse în viitorul apropiat, pentru antreprenorii români.

Oferta are caracter temporar, fiind valabilă doar pentru cei care vor semna un contract cu Cargus până la finalul anului – 31.12.2021.