Home Logistics Curierat și e-commerce Coletăria.ro preia numele Packeta și anunță investiții de până la 3 milioane euro în România

Coletăria.ro preia numele Packeta și anunță investiții de până la 3 milioane euro în România

Coletăria.ro preia numele Packeta și anunță investiții de până la 3 milioane euro în România

Platforma de livrări Coletăria.ro va prelua, începând cu această toamnă, numele Packeta, grupul din care face parte și care deține cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est (peste 7.200 de puncte pick-up). În acest fel, compania își consolidează poziția de lider pe piața serviciilor de livrare la puncte pick-up și livrări cross-border. 

În același timp, Packeta suplimentează cu 50% bugetul de investiţii alocat pentru România, care va atinge 3 milioane euro în 2021.

„Schimbarea denumirii brandului a venit ca un pas firesc, urmare a evoluției accelerate înregistrată de Coletăria.ro în ultimii ani. Clienții ne vor recunoaște rapid și clar atunci când fac cumpărături de la orice magazin online din întreaga lume. În același timp, o singură marcă, Packeta, ne va permite să profităm de efectul sinergic al cooperării de marketing cu alte țări”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.

În 2020, Coletăria.ro a înregistrat o cifră de afaceri de 4,5 milioane de euro, iar în primul trimestru al anului 2021 a depășit 40% din cifra de afaceri a anului trecut.

Definitivarea procesului de rebranding vizează și alinierea serviciilor furnizate în toate țările în care este prezentă compania, lucru care se va realiza treptat, ținând cont de factorii socio-economici de dezvoltare ai fiecărei țări.

„România se regăsește pe un trend ascendent de creștere din punct de vedere economic, ceea ce va duce la implementări mai rapide de noi servicii și modalități de livrare furnizate de către grupul Packeta în alte țări. Odată cu unificarea numelui la nivelul întregul grup în Europa, vom beneficia mai ușor de infrastructura tehnologică a platformei și de aplicațiile mobile utilizate de către grup, de noi implementări de servicii logistice și de transport folosite deja cu succes în alte țări”, mai spune Alexandr Jeleascov.

 Ce planuri are pentru România?

În România, compania are în plan să accelereze extinderea reţelei de puncte pick-up şi a numărului de clienţi B2B; deschiderea de noi depozite- deja au fost achiziționate 2 depozite de 4.000 mp în București și Oradea; deschiderea de noi pieţe externe pentru livrări cross-border şi dezvoltarea de parteneriate pe segmentele de eCommerce B2B, parteneriate pentru extinderea reţelei de puncte pick-up şi parteneriate cu noi transportatori interni şi externi.

Creșterea numărului de angajați reprezintă o altă prioritate, procesul urmând să se accelereze odată cu schimbarea denumirii brandului din Coletăria.ro în Packeta.Pe parcursul anului trecut, compania şi-a crescut de patru ori numărul de angajaţi, iar pentru 2021 ţinteşte extinderea echipei cu 40 de noi angajaţi, la peste 80 de persoane, în funcţie de evoluţia business-ului. În perioada următoare, operatorul urmărește consolidarea echipei pe zonele de Sud și Vest ale României, urmând să fie făcute angajări în departamentele de logistică, servicii clienți, vânzări și marketing.

Pentru 2021 grupul Packeta estimează afaceri de 204 milioane de euro şi 70 de milioane de colete expediate, cu o valoare totală a acestora estimată la aproximativ 3 miliarde de euro.

De asemenea, compania estimează creşterea numărului de puncte pick-up la 9.000, dintre care 5.000 în Republica Cehă. Creşterea numărului total de depozite va corespunde planurilor de dezvoltare a întregului grup. Vor exista, în total, 43 de depozite cu o suprafaţă totală de 100.000 de metri pătraţi.