Home Logistics Curierat și e-commerce Mega Image renunță la parteneriatul cu eMAG și se concentrează pe propriul magazin online

Mega Image renunță la parteneriatul cu eMAG și se concentrează pe propriul magazin online

Mega Image renunță la parteneriatul cu eMAG și se concentrează pe propriul magazin online

Mega Image și eMAG au anunțat că, începând cu 30 iulie 2021, parteneriatul demarat în urmă cu 8 ani va înceta de comun acord.  Cele două companii se vor concentra pe dezvoltarea proiectelor proprii în e-commerce, acestea având o accelerare puternică în ultimul an.

În ultimul an, Mega Image a investit puternic în propria platformă de e-commerce, un pilon important al strategiei companiei de accelelrare a dezvoltării segmentului de comerț online.

Platforma online Mega Image beneficiază de o integrare completă a serviciilor: de la depozit propriu dedicat exclusiv pregătirii și livrării comenzilor online, la platforma online mega-image.ro și Aplicația de mobil Mega Image, oferind astfel două opțiuni de livrare: rapidă, în maximum două ore sau începând cu a doua zi.

„Concentrarea pe platforma proprie online a fost întotdeauna în centrul strategiei noastre pe termen lung. În ultimul an, am accelerat dezvoltarea noastră în zona de e-commerce, am investit într-un depozit propriu dedicat, am lansat aplicația de mobil cu serviciu de livrare rapidă în două ore și ne-am extins în orașele mari din țară. Suntem într-un moment în care platforma proprie este foarte bine construită și vom merge mai departe într-o nouă etapă de consolidare. Mulțumim întregii echipe eMAG pentru parteneriatul din toți acești ani, care ne-a adus rezultate de ambele părți și a crescut sănătos, până la maturitate. Pentru fiecare urmează etape separate importante pentru dezvoltarea mai departe, cu beneficii directe pentru clienți,” spune Mircea Moga, CEO Mega Image. 

La rândul său, eMAG a investit în extinderea rețelei easybox la nivel național și a lansat Genius, serviciul premium cu livrare gratuită. De curând, compania a anunțat că poate face livrarea în aceeași zi pentru clienții din București. De asemenea, eMAG a investit în platforma tazz by eMAG, care oferă livrare rapidă pentru aproape orice produs de dimensiuni reduse.

„Într-o perioadă în care evoluția e-commerce înregistrează un ritm accelerat de creștere, fiecare dintre noi a identificat noi oportunități de dezvoltare. Astfel, eMAG va continua să susțină comerțul online pe plan local prin noi servicii care să îi ajute pe clienți să economisească timp și bani și pe antreprenori să își dezvolte businessul online. Dorim să le mulțumim și colegilor de la Mega Image pentru buna colaborare pe care am avut-o timp de aproape opt ani și să le urăm succes în proiectele viitoare”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.