Home Logistics Curierat și e-commerce Comerţul online, puntea către o economie verde

Comerţul online, puntea către o economie verde

Comerţul online, puntea către o economie verde

Importanţa acordată impactului individual și colectiv asupra planetei și asupra oamenilor din jurul nostru nu a fost nicicând mai presantă. Ca parte a unui ecosistem social, de mediu și economic extrem de complex, companiile din toate sectoarele reînvaţă și deprind noi moduri în care produc, transformă, vând și ce anume vând.

Sustenabilitatea în logistica pentru e-commerce înseamnă optimizarea utilizării infrastructurii (publică sau private), a diferitelor moduri de transport și canale de vânzare. Consumatorii isi schimbă preferinţele de cumpărare, și nu o fac doar din cauza coronavirus, alegând brand-uri pe baza responsabilităţii sociale, a incluziunii sau a impactului asupra mediului.

eCommerce-ul, vedeta anului 2020, și foarte probabil și a anului 2021, un domeniu conectat constant la tehnologie, tendinţe și în special la consumatorul său final, poate și trebuie să reprezinte un mediu capabil să susţină soluţii sustenabile inovatoare.  Potrivit asociaţiei europene Ecommerce Europe, care a publicat un raport colaborativ referitor la sustenabilitate și eCommerce, “creșterea comerţului online ar trebui văzută ca o oportunitate de a face o trecere la nivel structural către practici de consum și o industrie a retailului mai durabile.”

Raportul elaborat de către Ecommerce Europe identifică patru arii importante unde se pot aduce îmbunătăţiri pentru a crea o industrie mai sustenabilă: managementul livrărilor, segmentul ambalajelor, managementul retururilor, a doua viaţă a produselor și schimbarea atitudinii și comportamentului consumatorilor.

Continutul acestui articol este restrictionat. In cazul in care sunteti abonat al Intermodal&Logistic va rugam introduceti numele de abonat si parola in zonele de mai jos. In cazul in care doriti sa va abonati va rugam sa completati cererea din pagina CUM MA ABONEZ

Existing Users Log In