Home Automotive Mercedes Benz, lider pe piața auto în 2013

Mercedes Benz, lider pe piața auto în 2013

Mercedes Benz, lider pe piața auto în 2013

Mercedes Benz a prezentat recent primele rezultate obținute în cursul anului trecut, precum şi strategia care va fi abordată în 2014.

La nivel general, vânzările din 2013 ale companiei au crescut semnificativ. În ceea ce priveşte autoturismele, Mercedes-Benz România a reuşit să se poziţioneze în anul trecut ca lider în segmentul său, obținând pentru prima dată din 2004 cu o creştere de 15% a înmatriculărilor (faţă de 2012) şi o cotă de piaţă de 36% în segmentul premium.

Pe segmentul autovehicule comerciale ușoare de dimensiuni medii şi mari, compania a reușit, de asemenea, să își păstreze poziția de lider. Cu o cotă de piaţă de 21,2%, activitatea diviziei de autovehicule comerciale uşoare este axată pe oferirea de soluţii personalizate pentru toate tipurile de afaceri şi pe susţinerea clienţilor, în nevoile acestora de transport. Principalul eveniment al anului 2013 a fost lansarea noului Sprinter care a influenţat în mod semnificativ volumul de vânzări, în timp ce 2014 va fi dedicat lansării noului Vito.

În cazul comercializării camioanelor, Mercedes-Benz România a crescut cu succes cota de piaţă cu până la 20%, îmbunătăţindu-şi poziţia în clasamentul pieţei de pe locul 4 până pe locul 2. Volumul ridicat de vânzări ale noilor modele Actros şi, în special, ale camioanelor Euro VI, reprezintă doar unul dintre indicatorii evoluţiei pozitive. Mercedes-Benz România este pregătită să menţină aceleaşi rezultate bune şi în acest an, cu o gamă complet nouă de camioane din toate segmentele: Antos, Arocs şi Atego.

Pornind de la evoluţia pozitivă din 2013, conducerea Mercedes Benz  prognozează  înregistrarea unei  uşoare creşteri a cotei de piaţă, în 2014, atât în segmentul premium, cât şi pe piaţa auto, în general.

“Ne-am propus să facem din 2014 un an chiar mai bun la nivel de vânzări şi servicii post-vânzare. Suntem încrezători că strategia noastră va conduce la o creştere a satisfacţiei şi a fidelizării clienţilor şi, în consecinţă, la creşterea cotelor noastre de piaţă. Suntem determinaţi să depunem toate eforturile pentru ca şi în 2014 să furnizăm servicii de înaltă calitate şi produse de clasă mondială”, a declarat  Boris Billich, CEO-ul Mercedes-Benz România .