Home Logistics Curierat și e-commerce GLS România, servicii adaptate cerinţelor clienţilor

GLS România, servicii adaptate cerinţelor clienţilor

Cu o reţea care acoperă 37 de ţări, atât prin reprezentanţe proprii, cât și prin intermediul companiilor partenere, GLS dispune de 37 de hub-uri internaţionale și 667 de depozite. Mai mult, GLS este conectată la nivel global prin înţelegeri contractuale cu parteneri din întreaga lume.

Am discutat cu domnul Miklos Szoboszlay, Division Manager GLS Romania despre piaţă, atuurile companiei în faţa competitorilor, noile servicii, dar și planurile de viitor.

Intermodal&Logistic: Ne puteţi spune pe scurt despre evoluţia companiei GLS în România?

Miklos Szoboszlay: GLS România a început să-și desfășoare activitatea din 1 august 2007, imediat după aderarea României la Uniunea Europeană, având sediul în Sibiu și 13 depozite. În prezent, a devenit un operator important pe piaţa serviciilor de curierat, succesul companiei GLS fiind demonstrat de ilioanele de colete livrate anual.

Intermodal&Logistic: Care au fost momentele cheie din istoria companiei GLS România în cei aproape șapte ani?

Miklos Szoboszlay: În primul rând, ne-am concentrat pe dezvoltare continuă. GLS dorește să ofere zilnic partenerilor săi servicii de înaltă calitate. Numărul depozitelor a crescut odată cu numă-rul din ce în mai mare de colete, prin urmare, avem la dispoziţie o reţea logistică în continuă dezvoltare, putând asigura astfel livrări în termen de 24 de ore pe întreg teritoriul României. Am continuat să îmbunătăţim și hub-ul din Sibiu, prin adaptarea tehnologiei pentru numărul tot mai mare de colete, asigurând astfel continuitatea și calitatea serviciilor noastre. În ultimii ani am obţinut certificatele ISO 9001:2008 și 14001:2004. Priorităţile esenţiale ale grupului constau în asigurarea unei dezvoltări continue și de calitate, dar și a unui comprtament ecologic responsabil.

Intermodal&Logistic: Cum aţi descrie ultima perioadă în logistica coletelor?

Miklos Szoboszlay: Ultimii ani s-au caracterizat prin schimbări. A existat o dezvoltare majoră în domeniul tehnologic, dar și al sistemelor și soluţiilor informatice. Au apărut noi servicii, în primul rând, datorită eforturilor noastre de a ne adapta cerinţelor generate de comerţul electronic aflat în continuă creștere. GLS România își asumă rolul de lider în acest domeniu.

Din cauza crizei economice pe de-o parte și a competiţiei acerbe pe de altă parte, operatorii s-au schimbat și ei: cei care au pătruns pe piaţă doar cu preţuri mici, fără investiţii în domeniul tehnologic, vor rămâne în urmă. Inovaţia a devenit de asemenea extrem de importantă în această industrie. Calitate, fiabilitate, predictibilitate, transparenţă și flexibilitate: acestea sunt criteriile care influenţează decizia clienţilor. Raportul preţ/valoare devine tot mai important.

Schimbările sunt rapide, iar companiile care nu pot reacţiona rapid la acestea, vor ieși de pe piaţă și vor deveni neviabile din punct de vedere financiar.

Intermodal&Logistic: Prin ce se diferenţiază GLS România de competitorii săi?

Miklos Szoboszlay: GLS dorește să ofere clienţilor săi din întreaga Europă servicii de înaltă calitate. Acesta este și obiectivul GLS România. Livrăm 97% din colete în 24 de ore pe întreg teritoriul României. Prin urmare, rata coletelor returnate este foarte mică.

Fiecare din coletele expediate prin GLS pot fi ușor urmărite atât de expeditor, cât și de destinatar cu ajutorul site-ului gls-group.eu. De aceea, transparenţa caracterizează activitatea companiei GLS. Mai mult chiar: vom livra ceea ce promitem, și promitem doar ceea ce putem livra. Suntem parteneri fiabili și obiectivul este colaborarea pe termen lung.

Intermodal&Logistic: Cum s-au schimbat cerinţele clienţilor și cum au reușit furnizorii serviciilor de curierat să se adapteze acestora?

Miklos Szoboszlay: Ultima perioadă s-a caracterizat prin dezvoltarea comerţului electronic. Acest lucru a condus la apariţia unor provocări multiple pentru furnizorii de servicii de curierat: aceștia trebuie să răspundă cerinţelor destinatarilor din ce în ce mai informaţi și celor ale expeditorilor care doresc servicii rapide și precise, să se adapteze cât mai repede și să ofere raspunsul corect. Destinatarii doresc să știe când vor primi coletul, să-l direcţioneze la o nouă adresă sau să-l primească în altă zi. Obiectivul principal al expeditorului este acela de a avea cât mai puţine colete returnate, dorind să obţină contravaloarea bunurilor cât mai repede posibil, în timp ce clienţii beneficiază de servicii fiabile și de calitate.

Intermodal&Logistic: Ce servicii și produse noi a introdus GLS România?

Miklos Szoboszlay: Gama de servicii a filialei GLS România este în continuă creștere. Am introdus de curând serviciul de FlexDelivery Service, o soluţie de livrare flexibilă, prin care destinatarii sunt informaţi în permanent cu privire la coletul lor, și anume când trebuie să-l primească, iar în cazul unei încercări de livrare eșuate, destinatarul este informat în mod electronic, la câteva minute de la livrare, că soferul a fost la adresa de livrare. Acestea pot fi efectuate rapid și ușor pe o platformă electronică.

În urma introducerii acestui serviciu, am îmbunătăţit rata de livrări, care este deja peste media pieţei, reducând în același timp numărul de colete returnate la expeditor.

Cu ajutorul serviciului Flex-Delivery, GLS a răspuns ultimei provocări apărute pe piaţă, afectând un numar mare de furnizori de servicii și ajutând partenerii să evite problemele logistice, dar și contribuind la satisfacţia clienţilor, o condiţie principală pentru dezvoltarea continuă și succesul companiei.

Preţurile noastre sunt identice pentru întreg teritoriul României; nu solicităm comisioane separate pentru livrări în zonele periferice și returnăm expeditorului coletele refuzate, în mod gratuit. Serviciile noastre sunt disponibile și în afara graniţelor ţării: de exemplu, în cazul unui export în Republica Cehă, oferim serviciul de cash on delivery, la fel ca și pe plan naţional, cu excepţia faptului că solicităm un cont bancar în ţara de destinaţie.

Serviciul FlexDelivery este disponibil în orice ţară din zona Europei de Est, fiind în prezent un serviciu unic in România. Serviciile menţionate mai sus, dar și cele de transport rutier internaţional, prin care se asigură un timp optim de livrare, oferă clienţilor noștri, soluţii individuale de export.

În afară de eficienţa costurilor, aș dori să subliniez și calitatea oferită de sistemul nostru la nivel european. În concluzie, sunt convins că GLS oferă în prezent cele mai complexe și atractive soluţii de export rutier din România. Pe lângă serviciile de export, oferim și soluţii atractive clienţilor interesaţi de importuri. Gama noastră de servicii, include bineînţeles, și serviciile „clasice” cu care partenerii noștri sunt deja obișnuiţi: Document Return Service, Pick&Return Service, Pick&Schip Service, Exchange Service.

Intermodal&Logistic: Ce planuri de viitor aveţi?

Miklos Szoboszlay: Cum am specificat și inainte, cel mai important obiectiv este dezvoltarea durabilă. Pentru a atinge acest obiectiv, dorim să extidem gama noastră de servicii, să menţinem și să îmbunătăţim indicii de calitate deoarece succesul nostru este succesul clienţilor noștri!

Dorim să ne apropiem mai mult de clienţii noștri și destinatarii acestora: lucrăm la deschidereaunei reţele de ParcelShop, prin identificarea celor mai bune soluţii și parteneri. Dorim să deschidem și noi depozite pentru a acoperi cererea tot mai mare în mod eficient și la standarde de calitate.

Continutul acestui articol este restrictionat. In cazul in care sunteti abonat al Intermodal&Logistic va rugam introduceti numele de abonat si parola in zonele de mai jos. In cazul in care doriti sa va abonati va rugam sa completati cererea din pagina CUM MA ABONEZ

Existing Users Log In