Home Retail

Retail

eMAG accelerează vânzările prin soluții cu inteligență artificială

eMAG a anunțat, în cadrul celei de-a opta ediții a Sellers’ Day, noi instrumente dedicate antreprenorilor care activează în platforma Marketplace. Printre noutăți se numără lansarea programului eMAG Capital, prin care antreprenorii pot accesa finanțare de până la 125.000 de lei, dar și o serie de soluții bazate pe inteligență artificială menite să eficientizeze vânzările […]

Leroy Merlin România: Investiții de 27,9 mil. euro în extindere, digitalizare și dezvoltare durabilă

Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, a alocat un buget de investiții de 27,9 milioane euro în 2025, cu aproape 50% mai mare față de anul trecut, pentru extinderea rețelei de magazine, modernizarea logisticii, accelerarea digitalizării și proiecte de sustenabilitate.  Astfel, compania se așteaptă la o creștere de aproximativ 8% a cifrei […]

Metro România- investiție de 19,6 milioane de euro într-un nou depozit logistic în Ștefăneștii de Jos

METRO România își continuă strategia de transformare multicanal și orientare către diverse categorii de clienți, printr-o investiție majoră în infrastructura logistică: un centru de livrare a produselor alimentare (Food Service Delivery – FSD), dezvoltat în Ștefăneștii de Jos, în parteneriat cu WDP. Proiectul, cu o valoare estimată la 19,6 milioane de euro, se întinde pe […]

Rece, controlat, rapid: cum livrează Yellow Fresh bananele în România

Cunoscută pentru brandul său de banane Yellow®, compania poloneză Citronex nu este doar un furnizor, ci un integrator end-to-end pe întreg lanţul de aprovizionare – de la plantaţii până la raft. Citronex livrează banane premium marilor retaileri din Europa de Est și operează deja în trei ţări – Polonia, România și Ungaria. Compania poloneză construiește […]

Studiu: Opt din zece retaileri români se tem de impactul platformelor internaționale

Opt din zece firme de retail românești se așteaptă ca activitatea să le fie afectată de platformele internaționale în următoarele 12 luni, arată valul al doilea al studiului „Impactul platformelor internaționale asupra comerțului din România – Perspective de viitor”, comandat de Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) și realizat de MIA Marketing. Presiunea competitivă rămâne […]

Elfi investește 10 milioane de euro în extinderea capacității de producție

Elfi, producător român de hârtie igienică și prosoape de hârtie, anunță o investiție majoră de 10 milioane de euro în 2025 pentru extinderea capacității de producție. Proiectul presupune construirea unei noi hale industriale și instalarea unei linii tehnologice moderne, care va permite companiei să opereze trei linii de producție și să își dub­leze capacitatea actuală. […]

De ce nu reușesc marii retaileri să reducă impactul asupra climei?

Cele mai mari zece supermarketuri din lume fac progrese semnificative în reducerea impactului operaţiunilor lor asupra climei. Cu toate acestea, pentru a aborda problema emisiilor de-a lungul întregului lanţ de aprovizionare – unde se produc 90% din emisii – sunt necesare schimbări la scară largă și este imperativă colaborarea la nivel de sector. Raportul „Big […]