Home Logistics Curierat și e-commerce De Black Friday, Postis le oferă retailerilor acces gratuit la tehnologiile sale

De Black Friday, Postis le oferă retailerilor acces gratuit la tehnologiile sale

De Black Friday, Postis le oferă retailerilor acces gratuit la tehnologiile sale

Startup-ul tech Postis lansează o ofertă specială de Black Friday și oferă acces gratuit la tehnologiile sale, venind astfel în sprijinul retailerilor din e-commerce, care în această perioadă gestionează volume mult mai mari.

Orice client nou care alege să-și optimizeze procesele de logistică și livrare prin intermediul Platformei Postis va avea acces gratuit, pe întreaga durată a lunii noiembrie, la toate tehnologiile oferite, indiferent de sistemele integrate, numărul de soluții de livrare și volumul de livrări procesate.

„În acest an, Black Friday are loc într-un context de două ori mai dificil pentru retaileri. Pandemia a pus o presiune foarte mare asupra activității acestora, mulți dintre ei lucrează la foc continuu încă din martie-aprilie, fiind nevoiți să se adapteze extrem de rapid la noua realitate, cu eforturi uriașe umane și logistice. Din experiența clienților noștri din anii anteriori, știm că acum provocările vor fi și mai mari. Pentru că se concentrează să asigure cele mai bune servicii clienților lor, de cele mai multe ori retailerii uită că și ei sunt, la rândul lor, clienți. Noi nu uităm, de aceea vrem să-i ajutăm să traverseze cu succes această perioadă aglomerată și să se pregătească pentru oportunitățile de dezvoltare care vor urma. Postis are tehnologia, resursele, experiența și know-how-ul IT, de logistică și de transport, cu rezultate dovedite în cei 3 ani de activitate, pentru a le oferi comercianților acces la clienți acolo unde se află aceștia, procese optimizate, vizibilitate și control de-a lungul întregului lanț valoric”, a declarat Mircea Stan, CEO Postis.

Cel mai așteptat eveniment de shopping online creează, an de an, nenumărate probleme și blocaje, generate în principal de volumul ridicat de comenzi online care trebuie gestionate.

Cele mai frecvente probleme cu care se confruntă retailerii de Black Friday:

  • Resurse de bandă, procesare și depozitare limitate – din această cauză, multe site-uri/platforme e-commerce nu reușesc să facă față numărului mare de accesări și lansări de comenzi
  • Lipsa stocurilor – apar situații frecvente în care stocurile dintr-o locație sunt epuizate fără a exista posibilitatea de redirecționare din alte depozite sau magazine
  • Întârzieri mari în livrare, care apar din cauza lipsei unui management automat al stocurilor din depozit și de optimizare a proceselor de fulfillment (picking, packing, printare AWB, pregătire de livrare)
  • Colaborarea cu un singur curier – un retailer mai mic, cu volume reduse, devine captiv; curierul va prioritiza clienții cu volume mari sau cu niveluri de calitate a serviciilor negociate și va prioritiza, de asemenea, coletele mai mici și mai ușor de livrat într-un timp scurt
  • Comenzi simultane pentru același produs de la mai mulți retaileri – în special de Black Friday, mulți clienți compară prețurile de pe mai multe site-uri pentru același produs și comandă simultan de la mai mulți retaileri, cu plata la livrare; primul retailer care livrează este și cel care va vinde, toți ceilalți fiind nevoiți să gestioneze comenzile anulate sau coletele refuzate
  • Volume mari de retururi post-campanie, care pot bloca parțial activitatea în depozitul retailerului. Un retailer mare are nevoie și de 1 lună și jumătate pentru a reintroduce în stoc coletele returnate.

Pandemia a determinat schimbări importante în comportamentul de consum, care vor deveni pe termen lung ceva obișnuit: preferința mai mare pentru achizițiile online, plata cu cardul, sau diversificarea opțiunilor de livrare ca timp (a doua zi, în aceeași zi, livrări expres sub o oră sau livrări programate) sau ca destinație (acasă, la birou, într-un magazin ales sau într-unul din drop-box-urile rețelelor partenere).

Platforma Postis este utilizată, în prezent, de peste 100 de clienți, atât companii mari, cât și mici, cu prezență națională sau internațională, din categorii variate precum fashion, pharma și cosmetice, medical, auto, food, home&deco, logistică, librărie, electro și IT.