Home Logistics Curierat și e-commerce Green Friday la Sezamo a salvat peste 6,5 tone de CO2

Green Friday la Sezamo a salvat peste 6,5 tone de CO2

Green Friday la Sezamo a salvat peste 6,5 tone de CO2

Peste 50.000 km parcurși, mai mult de 6.5 tone CO2 salvate, în jur de 46.000 de ore economisite de clienți. Aceste cifre au fost obţinute în urma campaniei Green Friday Sezamo, anunţă compania într-un comunicat.

Iniţiativa Sezamo s-a desfășurat în perioada 08 – 20 noiembrie și a avut ca scop evitarea risipei alimentare, punând accent pe sustenabilitate, zero waste și reduceri cuprinse între 20% și 90% pentru produsele din categoria Save the food.

Șoferii mașinilor electrice din flota Sezamo au străbătut în această perioadă 50.414 km, evitând consumul a peste 6.5 tone CO2, iar clienții au economisit un număr de 46.200 de ore, care altfel ar fi fost petrecute la supermarketuri sau pe drum către magazine.

Cea mai mare comandă înregistrată pe site a fost de 4.300 de lei, iar cel mai mare discount oferit a fost de 90% pentru anumite produse din categoria Save the Food.

„Green Friday Sezamo a apărut din dorința noastră de a oferi o alternativă la accentuarea risipei alimentare și a obiceiurilor nesănătoase de consum, care, de obicei, sunt accentuate în perioade de reduceri. Astfel, ne-am orientat atenția către o zonă importantă pentru noi,  iar cele mai consistente reduceri au fost din zona de sustenabilitate – categoriile Save the Food, Plant based și ECO”, a spus Michael Kaiser, CCO Sezamo România.

Într-o lume în care risipa alimentară se află la cote maxime, Sezamo și-a continuat lupta pentru sustenabilitate și zero waste, luptă care face parte din ADN-ul brandului, prin care compania își concentrează toate inițiativele în jurul a patru caracteristici cheie – Economic, Ecologic, Electric și Eficient.

Cele mai căutate produse

În perioada Green Friday Sezamo, produsul vedetă a fost reprezentat de afine. Ele s-au aflat în topul produselor comandate, precum și în topul celor mai cumpărate fructe. Pe lângă afine, pe locuri fruntașe s-au aflat și bananele și clementinele, iar fructele alături de legume, au fost, per ansamblu, categoria din care s-au plasat cele mai multe comenzi. Leguma vedetă a campaniei, așa cum a reieșit din comenzile primite de Sezamo, a fost ceapa verde. Cel mai cumpărat produs din categoria carne a fost pieptul de pui dezosat, iar din categoria nealimentare, produsele cumpărate de cei mai mulți clienți au fost hârtia de copt și pasta de dinți.