Apariţia containerului a revoluţionat comerţul la nivel global, reducând costurile, volumul de muncă și timpii necesari manipulării mărfurilor. Astăzi, bunuri în valoare de 4 trilioane dolari sunt transportate în containere în fiecare an. Și, indiferent de felul în care sunt transportate, pe mare sau pe cale ferată, pe uscat, transportul rutier este o component esenţială a întregului proces, acoperind prima și ultima milă a călătoriei containerelor la destinaţie, din port sau de la terminal la client sau din port în port.
MARVICON este una dintre companiile de transport din România specializată pe acest domeniu, cu o flotă important de camioane echipate pentru transportul containerelor. Înfiinţată la Oradea în 2015, MARVICON face parte din grupul belgian BE-TRANS, prezent pe piaţă din 1998 și recunoscut drept un specialist în transportul rutier al mărfurilor containerizate în Europa. De la o flotă de 20 de camioane în 2016, MARVICON numără astăzi 160 de camioane, dintre care 130 dedicate pentru containere și peste 200 de semiremorci, dar și mulţi subcontractori cu care colaborează.
Compania efectuează transport rutier de containere între toate porturile importante din Europa și investește constant atât în echipamente, cât și în forţa de muncă. “Segmentul de transport containere este încă la început în România având în vedere numărul mic de terminale specializate și traficul relativ redus faţă de alte ţări din Europa. Cu toate acestea, este un segment în creștere care oferă multiple oportunităţi pentru viitor, atât pentru noi cât și pentru ceilalţi operatori de pe acest segment” declară Zsolt Kondor, Director Comercial al MARVICON.
Însă, pentru a rămâne profitabil pe acest segment este nevoie ca flota să se afle în permanentă mișcare și să nu aibă timpi morţi, ceea ce înseamnă că un camion parcurge lunar circa 13.000 km cu un singur șofer și 20.000 kilometri cu doi șoferi. De asemenea, compania s-a adaptat cerinţelor și trendurilor pieţei și și-a extins portofoliul cu servicii de transport cu prelate si semiremorci frigorifice.
Șoferi instruiţi intern
Șoferii constituie principala resursă pentru o companie de transport, una de care piaţa duce mare lipsă, cu atât mai mult în cazul transporturilor specializate, cum este cel de containere. În cadrul MARVICON, aceştia sunt recompensaţi cu bonusuri de vechime, de recomandare, asigurare de viaţă, flexibilitate şi disponibilitate din partea firmei în cazul unor probleme personale. „Deşi în prezent compania nu are niciun camion care să stea pe dreapta din cauza lipsei de şoferi, facem angajări în continuare, pentru că am învăţat din experienţă că tot timpul vor fi șoferi care vor pleca sau care vor avea probleme personale și vor sta acasa. De asemenea, angajăm şi şoferi fără experienţă care sunt instruiţi în cadrul firmei de către alţi angajaţi cu experienţă şi recompensaţi special în acest sens. Aceasta este metoda prin care firma câştigă anual în jur de 15-20 de şoferi. Încercăm să facem munca șoferilor cât mai uşoară și le cerem în schimb seriozitate şi flexibilitate” explică Zsolt Kondor. În plus, șoferii sunt asistaţi de o echipă de dispeceri care vorbesc limba rusă, engleză, franceza, germana, maghiara şi română. Aceștia sunt disponibili 24/7 și le oferă suport atunci când au nevoie. Iar sistemele informatice, utilizate de către fiecare departament al companiei, și-au dovedit utilitatea, mai ales în această perioadă, când distanţarea fizică a fost norma, atât pentru siguranţa șoferilor, cât și a clienţilor. Camioanele proprii sunt echipate cu sisteme de monitorizare GPS, atât pentru capul tractor, cât și semiremorcă, asigurând trasabilitatea pe perioada transportului. “De asemenea, fiecare camion are un sistem de comunicare performant prin care conducătorul auto primește informaţiile necesare desfășurării transportului de la dispecerat, poate scana și trimite documentele după încărcare/descărcare, în acest fel clientul primind informaţiile în timp util pentru fiecare etapă a transportului.”
Nici o cursă refuzată și doar tarife corecte
În ciuda pandemiei, 2020 a fost un an bun pentru MARVICON, cu o creștere a cifrei de afaceri de circa 10% comparativ cu 2019, aceasta datorându-se abordării constante în ceea ce privește preţurile de transport, pricipiului care a guvernat această perioadă:„Nici o cursă refuzată și doar tarife corecte” și muncii departamentului de expediţii, care a căutat și a negociat noi curse. Prima parte a anului a însemnat o scădere a cifrei de afaceri a companiei comparativ cu ceea ce era bugetat, însă activitatea a reintrat pe un făgaș normal după ridicarea restricţiilor, MARVICON reușind să câștige și clienţi noi în această perioadă.
Zsolt Kondor, Director Comercial MARVICON
“Flexibilitatea şi apropierea de client este strategia pe care o abordăm în cadrul companiei. Nu îi spunem niciodată clientului că nu se poate, ci căutăm soluţii pentru a rezolva problema. Astfel reuşim să câştigăm atât clienţi, cât şi proiecte noi. Dacă îi spui din prima unui client că dorinţa sa nu se poate realiza, este posibil ca a doua oară să nu te mai caute”
„Situaţia ciudată provocată de pandemie a fost un bun prilej de speculă și mulţi jucători din piaţă (prea mulţi) au privit această abordare ca pe un lucru firesc sunt cei care au rezistat tentaţiei, și-au întărit vechile relaţii și, chiar au câștigat noi clienţi. Cererea mare pentru transport la începutul instalării stării de urgenţă, urmată de o scădere a volumului de mărfuri, a creat o stare de instabilitate, inclusiv în ceea ce privește politica tarifelor practicate. Marvicon a preferat să păstreze o abordare constantă. „Cele mai frecvente probleme apărute pe perioada carantinei au fost cauzate de restrictiile impuse la nivel european. O parte dintre șoferi au ales să nu vină acasă, iar, pentru cei care au decis să vină, ne-am organizat să poată veni cu camioanele. Am fost ingrijorati când, în aprilie, mai si iunie volumele de marfă scăzuseră. Au fost 2-3 săptămâni în care nu am dat de lucru deloc la subcontractori și am început să mergem pe relaţii pe care nu prea le abordasem anterior. Dacă am fi refuzat aceste curse, am fi stat cu camioanele pe dreapta. Nu am simţit niciodată tentaţia de a ne opri până se mai calmează lucrurile, în tot acest timp. Cu o parte dintre clienţii noi pe care i-am obţinut în această perioadă ne aflam deja în discuţii, dar, în cadrul licitaţiilor organizate, preţurile companiei au fost considerate a fi mari. Ulterior, atunci când au avut nevoie urgentă, pentru că mulţi transportatori au preferat să se oprească temporar, noi i-am putut deservi,” afirmă Zsolt Kondor.
Impactul Pachetului de Mobilitate 1
Primele prevederi ale atât de mult controversatului Pachet de Mobilitate 1 au intrat în vigoare încă din luna august a anului trecut, impactul acestora fiind resimţit în activitatea operaţională a companiilor de transport, inclusiv în cadrul MARVICON. Prima măsură luată a fost aceea de a crea posibilitatea pentru șoferi să revină acasă la patru săptămâni, dacă doresc.
“Pentru a respecta aducerea camioanelor în România la fiecare opt săptămâni, încercăm să consolidăm contractele actuale și să găsim clienţi noi care să ne asigure transport către Estul Europei. Credem că preţurile vor avea de suferit în perioada de început, apoi se vor regla. Companiile sănătoase financiar vor putea supravieţui incertitudinii iniţiale, însă cu siguranţă vor fi și companii care vor dispărea de pe piaţă. Recomandarea noastră pentru clienţii de transport este să aibă în vedere “sănătatea financiară” când își aleg partenerii /furnizorii de servicii de transport/logistică, în acest fel evitând pe cât posibil eventualele situaţii neplăcute.” Efectele noilor reglementări, spune Zsolt Kondor, se vor resimţi puternic în 2021 și vor reprezenta o adevărată provocare pentru transportatori. “Având în vedere și că pandemia va continua, 2021 se anunţă un an cel puţin interesant” concluzionează directorul comercial al MARVICON.
Planuri pentru 2021: centru logistic și propria parcare de camioane
Pentru 2021, MARVICON și-a propus, și în funcţie de evoluţia contextului, să își crească flota cu încă cel puţin 10 camioane, dar și să investească în construcţia unei structuri logistice, care va include și o zonă administrativă și de birouri, dar și propria parcare pentru camioane. Pentru investiţia în centrul logistic vor fi accesate programe de finanţare.
Marvicon: Transportul rutier al containerelor maritime, un segment cu potenţial în România
Apariţia containerului a revoluţionat comerţul la nivel global, reducând costurile, volumul de muncă și timpii necesari manipulării mărfurilor. Astăzi, bunuri în valoare de 4 trilioane dolari sunt transportate în containere în fiecare an. Și, indiferent de felul în care sunt transportate, pe mare sau pe cale ferată, pe uscat, transportul rutier este o component esenţială a întregului proces, acoperind prima și ultima milă a călătoriei containerelor la destinaţie, din port sau de la terminal la client sau din port în port.
MARVICON este una dintre companiile de transport din România specializată pe acest domeniu, cu o flotă important de camioane echipate pentru transportul containerelor. Înfiinţată la Oradea în 2015, MARVICON face parte din grupul belgian BE-TRANS, prezent pe piaţă din 1998 și recunoscut drept un specialist în transportul rutier al mărfurilor containerizate în Europa. De la o flotă de 20 de camioane în 2016, MARVICON numără astăzi 160 de camioane, dintre care 130 dedicate pentru containere și peste 200 de semiremorci, dar și mulţi subcontractori cu care colaborează.
Compania efectuează transport rutier de containere între toate porturile importante din Europa și investește constant atât în echipamente, cât și în forţa de muncă. “Segmentul de transport containere este încă la început în România având în vedere numărul mic de terminale specializate și traficul relativ redus faţă de alte ţări din Europa. Cu toate acestea, este un segment în creștere care oferă multiple oportunităţi pentru viitor, atât pentru noi cât și pentru ceilalţi operatori de pe acest segment” declară Zsolt Kondor, Director Comercial al MARVICON.
Însă, pentru a rămâne profitabil pe acest segment este nevoie ca flota să se afle în permanentă mișcare și să nu aibă timpi morţi, ceea ce înseamnă că un camion parcurge lunar circa 13.000 km cu un singur șofer și 20.000 kilometri cu doi șoferi. De asemenea, compania s-a adaptat cerinţelor și trendurilor pieţei și și-a extins portofoliul cu servicii de transport cu prelate si semiremorci frigorifice.
Șoferi instruiţi intern
Șoferii constituie principala resursă pentru o companie de transport, una de care piaţa duce mare lipsă, cu atât mai mult în cazul transporturilor specializate, cum este cel de containere. În cadrul MARVICON, aceştia sunt recompensaţi cu bonusuri de vechime, de recomandare, asigurare de viaţă, flexibilitate şi disponibilitate din partea firmei în cazul unor probleme personale. „Deşi în prezent compania nu are niciun camion care să stea pe dreapta din cauza lipsei de şoferi, facem angajări în continuare, pentru că am învăţat din experienţă că tot timpul vor fi șoferi care vor pleca sau care vor avea probleme personale și vor sta acasa. De asemenea, angajăm şi şoferi fără experienţă care sunt instruiţi în cadrul firmei de către alţi angajaţi cu experienţă şi recompensaţi special în acest sens. Aceasta este metoda prin care firma câştigă anual în jur de 15-20 de şoferi. Încercăm să facem munca șoferilor cât mai uşoară și le cerem în schimb seriozitate şi flexibilitate” explică Zsolt Kondor. În plus, șoferii sunt asistaţi de o echipă de dispeceri care vorbesc limba rusă, engleză, franceza, germana, maghiara şi română. Aceștia sunt disponibili 24/7 și le oferă suport atunci când au nevoie. Iar sistemele informatice, utilizate de către fiecare departament al companiei, și-au dovedit utilitatea, mai ales în această perioadă, când distanţarea fizică a fost norma, atât pentru siguranţa șoferilor, cât și a clienţilor. Camioanele proprii sunt echipate cu sisteme de monitorizare GPS, atât pentru capul tractor, cât și semiremorcă, asigurând trasabilitatea pe perioada transportului. “De asemenea, fiecare camion are un sistem de comunicare performant prin care conducătorul auto primește informaţiile necesare desfășurării transportului de la dispecerat, poate scana și trimite documentele după încărcare/descărcare, în acest fel clientul primind informaţiile în timp util pentru fiecare etapă a transportului.”
Nici o cursă refuzată și doar tarife corecte
În ciuda pandemiei, 2020 a fost un an bun pentru MARVICON, cu o creștere a cifrei de afaceri de circa 10% comparativ cu 2019, aceasta datorându-se abordării constante în ceea ce privește preţurile de transport, pricipiului care a guvernat această perioadă:„Nici o cursă refuzată și doar tarife corecte” și muncii departamentului de expediţii, care a căutat și a negociat noi curse. Prima parte a anului a însemnat o scădere a cifrei de afaceri a companiei comparativ cu ceea ce era bugetat, însă activitatea a reintrat pe un făgaș normal după ridicarea restricţiilor, MARVICON reușind să câștige și clienţi noi în această perioadă.
Zsolt Kondor, Director Comercial MARVICON
“Flexibilitatea şi apropierea de client este strategia pe care o abordăm în cadrul companiei. Nu îi spunem niciodată clientului că nu se poate, ci căutăm soluţii pentru a rezolva problema. Astfel reuşim să câştigăm atât clienţi, cât şi proiecte noi. Dacă îi spui din prima unui client că dorinţa sa nu se poate realiza, este posibil ca a doua oară să nu te mai caute”
„Situaţia ciudată provocată de pandemie a fost un bun prilej de speculă și mulţi jucători din piaţă (prea mulţi) au privit această abordare ca pe un lucru firesc sunt cei care au rezistat tentaţiei, și-au întărit vechile relaţii și, chiar au câștigat noi clienţi. Cererea mare pentru transport la începutul instalării stării de urgenţă, urmată de o scădere a volumului de mărfuri, a creat o stare de instabilitate, inclusiv în ceea ce privește politica tarifelor practicate. Marvicon a preferat să păstreze o abordare constantă. „Cele mai frecvente probleme apărute pe perioada carantinei au fost cauzate de restrictiile impuse la nivel european. O parte dintre șoferi au ales să nu vină acasă, iar, pentru cei care au decis să vină, ne-am organizat să poată veni cu camioanele. Am fost ingrijorati când, în aprilie, mai si iunie volumele de marfă scăzuseră. Au fost 2-3 săptămâni în care nu am dat de lucru deloc la subcontractori și am început să mergem pe relaţii pe care nu prea le abordasem anterior. Dacă am fi refuzat aceste curse, am fi stat cu camioanele pe dreapta. Nu am simţit niciodată tentaţia de a ne opri până se mai calmează lucrurile, în tot acest timp. Cu o parte dintre clienţii noi pe care i-am obţinut în această perioadă ne aflam deja în discuţii, dar, în cadrul licitaţiilor organizate, preţurile companiei au fost considerate a fi mari. Ulterior, atunci când au avut nevoie urgentă, pentru că mulţi transportatori au preferat să se oprească temporar, noi i-am putut deservi,” afirmă Zsolt Kondor.
Impactul Pachetului de Mobilitate 1
Primele prevederi ale atât de mult controversatului Pachet de Mobilitate 1 au intrat în vigoare încă din luna august a anului trecut, impactul acestora fiind resimţit în activitatea operaţională a companiilor de transport, inclusiv în cadrul MARVICON. Prima măsură luată a fost aceea de a crea posibilitatea pentru șoferi să revină acasă la patru săptămâni, dacă doresc.
“Pentru a respecta aducerea camioanelor în România la fiecare opt săptămâni, încercăm să consolidăm contractele actuale și să găsim clienţi noi care să ne asigure transport către Estul Europei. Credem că preţurile vor avea de suferit în perioada de început, apoi se vor regla. Companiile sănătoase financiar vor putea supravieţui incertitudinii iniţiale, însă cu siguranţă vor fi și companii care vor dispărea de pe piaţă. Recomandarea noastră pentru clienţii de transport este să aibă în vedere “sănătatea financiară” când își aleg partenerii /furnizorii de servicii de transport/logistică, în acest fel evitând pe cât posibil eventualele situaţii neplăcute.” Efectele noilor reglementări, spune Zsolt Kondor, se vor resimţi puternic în 2021 și vor reprezenta o adevărată provocare pentru transportatori. “Având în vedere și că pandemia va continua, 2021 se anunţă un an cel puţin interesant” concluzionează directorul comercial al MARVICON.
Planuri pentru 2021: centru logistic și propria parcare de camioane
Pentru 2021, MARVICON și-a propus, și în funcţie de evoluţia contextului, să își crească flota cu încă cel puţin 10 camioane, dar și să investească în construcţia unei structuri logistice, care va include și o zonă administrativă și de birouri, dar și propria parcare pentru camioane. Pentru investiţia în centrul logistic vor fi accesate programe de finanţare.
Close
Politica de confidentialitate
Site-ul intermodal-logistics.ro respecta confidentialitatea datelor dumneavoastra. Nu vom folosi niciodata si sub nici o forma datele dumneavoastra de contact sau informatiile pe care ni le trimiteti in alte scopuri in afara de scopul pentru care au fost trimise si nu le vom impartasi niciodata unor terte persoane sau companii.
Colectarea si utilizarea informatiei Societatea este singurul destinatar al informatiei colectate de pe acest site. Nu vom vinde sau oferi aceaste informatii unor terte persoane sau companii sub nici o forma, decat in cazul in care ne vor fi solicitate de autoritatile statului roman prin mandat judiciar.
Securitate Acest site isi ia toate precautiile pentru a proteja informatiile utilizatorilor. Cand utilizatorii ofera informatii personale prin intermediul site-ului, aceasta informatie este protejata atat online cat si off-line.
Anuntarea modificarilor Daca decidem sa ne schimbam politica, vom afisa aceste schimbari pe pagina noastra principala astfel incat utilizatorii nostri sa fie intotdeauna informati cu privire la informatiile pe care le colectam, cum le utilizam si in ce circumstante, daca exista, le facem publice. Daca decidem sa utilizam informatii personale in alte scopuri sau modalitati decat cele prezentate la momentul in care au fost inregistrate, ii vom anunta pe utilizatori prin intermediul unui e-mail. Utilizatorii vor putea sa fie sau nu de acord cu utilizarea informatiilor in alte scopuri. Vom utiliza informatiile in concordanta cu politica sub care informatiile au fost culese.
Stergerea informatiilor personale din baza noastra de date Utilizatorii pot decide sa ne ceara sa le stergem informatiile personale din baza noastra de date. Pentru aceasta este necesar un email la office@intermodal-logistics.ro cu subiectul “stergere date personale” si acestea vor fi sterse in mai putin de 5 zile lucratoare. Utilizatorul va fi anuntat printr-un email ca datele au fost sterse.
Formularul de contact Pentru a ne contacta, utilizatorul trebuie sa completeze un formular de contact in care sa ofere anumite informatii (nume, telefon, adresa de email, etc.). Aceste informatii sunt folosite pentru a contacta utilizatorul si pentru a-i oferii serviciile potrivite cu nevoile companiei pentru care cere o oferta.
Acest website foloseşte cookie-uri pentru a oferi utilizatorilor o experienţă mai bună inclusiv cookie-uri pentru analiză DETALII.
Politica privind cookie-urile
Cookie-urile sunt date stocate în calculatorul unui utilizator web și utilizate de site pentru a trimite informații către browserul utilizatorului, permițându-i acestuia din urmă să trimită înapoi informații către site-ul original (de exemplu, un ID de sesiune, alegerea unei limbi sau a unei date) .
Cookie-urile permit stocarea informațiilor de stare în timpul perioadei de valabilitate a cookie-ului în cauză ori de câte ori un browser accesează diferitele pagini ale unui site web sau când browserul revine ulterior pe acest site web. Numai emitentul unui cookie poate citi sau modifica informațiile conținute în acesta.
Există diferite tipuri de cookie-uri:
– Cookie-uri de sesiune care dispar imediat ce ieșiți din site;
– Cookie-uri permanente care rămân pe dispozitivul dvs. până la sfârșitul vieții lor utile sau până când le ștergeți, utilizând funcțiile browserului.
Sunteți informat că, în timpul vizitelor pe site, pot fi instalate cookie-uri pe terminalul dvs
SCOPURILE COOKI-URILOR UTILIZATE
Cookie-urile utilizate de noi sunt utilizate în scopul analizei traficului vizitatorilor și a modului în care este utilizat site-ul.
CE COOKIE FOLOSIM?
Cookie-urile utilizate pe site sunt cookie-uri ale unor terțe părți, selectate restrictiv pentru a atinge obiective specifice. Noi folosim serviciile Google Inc., o companie americană de motoare de căutare.
Datele colectate prin intermediul cookie-urilor sunt transmise către și stocate de către; Google Inc. Google Inc. este membru al Privacy Shield (proiectul deciziei de adecvare a scutului de confidențialitate UE-SUA din 12 iunie 2016) și, prin urmare, asigură un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.
Serviciul Google Analytics ne permite să urmărim vizitatorii și să identificam modul în care aceștia utilizează site-ul. Aceste cookie-uri sunt plasate și citite pe terminalul utilizatorului și imediat ce utilizatorii accesează un site web folosind serviciul „Google Analytics”.
Datele generate de aceste cookie-uri se referă la:
– utilizarea dvs. de către site;
– adresa dvs. IP pentru a determina orașul de unde vă conectați la site. Aceste date sunt imediat anonimizate după ce ați fost localizat și nu sunt dezvăluite către noi.
Acest tip de cookie este asociat cu Google Universal Analytics.
Acest modul cookie este folosit pentru a distinge utilizatorii unici prin atribuirea unui număr generat aleatoriu, ca un identificator al vizitatorului. Acesta este inclus în fiecare cerere de acces la o pagină dintr-un site și este folosit pentru a calcula numărul de vizitatori.
intermodal-logistics.ro
2 ani
_gat
Acest tip de cookie este asociat cu Google Universal Analytics. Este folosit pentru a accelera rata de solicitare – limitând colectarea de date pe site-uri de mare trafic.
intermodal-logistics.ro
2 ani
_gid
Acest tip de cookie este asociat cu Google Universal Analytics. Acesta stochează și actualizează o valoare unică pentru fiecare pagină vizitată.
intermodal-logistics.ro
1 zi
YSC
Acest tip de cookie ofera un ID unic vizitatorului, pentru a putea contoriza ce clipuri a urmarit acesta
Youtube.com
sesiune
LOGIN_INFO
Aceste module cookie pot stoca preferințele utilizatorilor, pot verifica conturile și pot fi utilizate pentru a personaliza conținutul publicitar.
Youtube.com
2 ani
VISITOR_INFO1_LIVE
Are ca scop estimarea dimensiunii afișării pe pagină a videoclipurilor din canalul Youtube, perioada în care acest cookie este activ este de 179 zile.
Youtube.com
6 luni
Tip cookie: Preferenţiale
moove_gdpr_popup
Acest tip de cookie salvează preferinţele vizitatorului în materie de cookie.
intermodal-logistics.ro
1 an
Tip cookie: Marketing
SIDCC
Cookie de securitate, protejeaza utilizatorul contra accesarilor neautorizate
Google/Youtube
O zi
SSID
Cookie utilizat pentru a salva preferitele utilizatorului, de exemplu limba de afisare preferata
Google/Youtube
2 ani
__Secure-3PAPISID
Folosit în scopuri de targetare pentru a construi un profil al intereselor vizitatorului website-ului pentru a arăta reclame Google relevante şi personalizate. Datele sunt trimise în S.U.A (adecvat).
Google.com
2 ani
__Secure-3PSID
Folosit în scopuri de targetare pentru a construi un profil al intereselor vizitatorului website-ului pentru a arăta reclame Google relevante şi personalizate. Datele sunt trimise în S.U.A (adecvat).
Google.com
2 ani
__Secure-3PSIDCC
Folosit în scopuri de targetare pentru a construi un profil al intereselor vizitatorului website-ului pentru a arăta reclame Google relevante şi personalizate. Datele sunt trimise în S.U.A (adecvat).
Google.com
1 an
CONSENT
Folosit pentru stocarea preferințelor de advertising pe rețeaua Google pentru utilizare în reclamele targetate. Datele sunt trimise în S.U.A (adecvat)
Google.com
20 ani
PREF
Utilizat pentru a salva preferintele utilizatorilor
Youtube.com
10 ani
HSID, APISID, SAPISID, SID
Utilizat pentru a salva preferintele utilizatorilor precum si decizia de a activa sau nu serviciul Google SafeSearch
Google/Youtube
2 ani
CONSIMTAMANT
Ori de câte ori navigați pe site-ul nostru, plasarea și citirea cookie-urilor ne permit să analizăm obiceiurile dvs. de navigare și să măsurăm audiența site-ului web.
Aveți opțiunea de a gestiona cookie-urile utilizate pe site prin setarea browserului, așa cum este detaliat mai jos.
GESTIONAREA COOKI-URILOR
Aveți mai multe opțiuni pentru a șterge cookie-urile.
Într-adevăr, dacă majoritatea browserelor sunt setate în mod implicit și acceptă instalarea cookie-urilor, puteți, dacă doriți, să acceptați toate cookie-urile sau să le respingeți sistematic sau să le alegeți pe cele pe care le acceptați în funcție de emitent.
De asemenea, vă puteți seta browserul astfel încât să accepte sau să respingă cookie-urile de la caz la caz înainte de a fi instalate. De asemenea, puteți șterge în mod regulat cookie-urile de pe dispozitivul dvs. prin intermediul browserului.
Nu uitați să configurați toate browserele diferitelor dispozitive (tablete, smartphone-uri și computere).
Configurația fiecărui browser este diferită pentru gestionarea cookie-urilor și pentru a face alegeri. Este descris în meniul de ajutor al browserului dvs., care vă va permite să aflați cum să modificați preferințele dvs. pentru cookie-uri. Ca exemplu:
Cu toate acestea, dorim să vă informăm că prin setarea browserului dvs. să refuze cookie-urile, anumite caracteristici, pagini sau spații ale site-ului web nu vor mai fi accesibile, fapt pentru care nu putem fi considerați responsabili. De asemenea, vă atragem atenția asupra faptului că, atunci când vă opuneți la instalarea sau utilizarea unui cookie, pe terminalul dvs. este instalat un cookie de refuz. Dacă ștergeți acest cookie de refuz, nu va mai fi posibil să se retina că ați refuzat utilizarea cookie-urilor. În mod similar, atunci când consimți la instalarea cookie-urilor, este setat un cookie de consimțământ. Cookie-urile de consimțământ sau de refuz trebuie să rămână pe calculatorul dvs.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest sit va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.
Google Analytics
Site-ul intermodal-logistics.ro utilizează Google Analytics, un serviciu de analiză web furnizat de Google, Inc. („Google”) care contribuie la analizarea utilizării site-ului. În acest scop, Google Analytics utilizează cookie-uri (fișiere mici de tip text plasate în calculatorul dumneavoastră).
Te rog activează mai întâi cookie-urile strict necesare ca să-ți putem salva preferințele!