Home Logistics Curierat și e-commerce Sameday face disponibil returul prin easybox

Sameday face disponibil returul prin easybox

Sameday face disponibil returul prin easybox

Sameday pune la dispoziția comercianților online și clienților acestora serviciul de retur la easybox. Facilitatea este posibilă datorită unei integrări tehnologie facile, dezvoltată in-house. Serviciul este oferit gratuit până la finalul anului, magazinelor online care activează opțiunea până la 30 aprilie.

Operatorul rețelei de automate de livrare easybox își propune astfel să răspundă nevoii de flexibilitate a cumpărătorilor online și să sprijine comercianții în oferirea de servicii care corespund așteptărilor consumatorilor privind fluiditatea procesului de achiziție online. Deși legislația Uniunii Europene impune un termen minim pentru retur, numeroase magazine online extind opțiunea returnării produselor achiziționate online până la 100 zile, conform propriilor politici interne. Conform unui studiu la nivel European, 81% dintre consumatorii online își doresc o modalitate de retur cât mai facilă și pentru peste 25% din consumatorii online din România, easybox este modalitatea preferată de retur.

”Un client căruia i se oferă flexibilitate în jurul unei comenzi, fără a trebui să parcurgă un traseu dificil, în cazul în care produsul nu corespunde așteptărilor, are mai multe șanse să creeze conversie și recurență în achiziție, consolidând astfel încrederea în comerciant. Acest serviciu este un beneficiu pe care am dorit să-l oferim clienților noștri, convinși că numai creând o experiență de client excelentă putem stimula creșterea comerțului online”, declară Elena Stoica, Chief Marketing & Customer Experience Officer.

Returul comenzii la două click-uri distanță

Sameday a creat un proces extrem de ușor pentru ca magazinele online să poate implementa cu succes noul serviciu. Prin integrarea soluției software dezvoltate în platforma proprie, comercianții oferă clienților un flux de retur, în două click-uri. Sameday pune soluția dezvoltată la dispoziția magazinelor online în mod gratuit, reușind astfel să contribuie la creșterea afacerilor online, printr-un portofoliu extins de servicii oferite.

Mai mult, unul dintre marile avantaje ale acestui serviciu este posibilitatea returnării unei comenzi la easybox, chiar dacă turul comenzii nu s-a efectuat prin serviciile Sameday. Practic, indiferent de compania de curierat și metoda folosită pentru livrare, cumpărătorii pot opta pentru returul la easybox, dacă magazinul online are încheiat un contract cu Sameday și împlinește condițiile minime activării serviciului de easybox.

easybox metoda de livrare out-of-home preferată de români

Conform unui studiu comandat de compania de curierat, pentru 67% dintre iubitorii de cumpărături online, posibilitatea livrării la easybox este definitorie în alegerea magazinului de la care fac achiziția. Peste 90% dintre coletele livrate de Sameday vin din online, astfel că dezvoltarea unui soluții facile de retur, gândite pentru a îmbunătății experiența consumatorului, a fost un pas natural al companiei.

Flexibilitatea ridicării comenzii, la orice oră și din proximitatea casei sau a biroului este principalul motiv pentru care oamenii aleg easybox, urmat de simplitatea și siguranța achiziției. Toate aceste beneficii se regăsesc de acum și în experiența returului, la care se adaugă avantajul folosirii oricărui locker, fără a fi selectat în prealabil.