Home Logistics Curierat și e-commerce Sezamo, bilanţ pentru 2022: peste 60.000 de comenzi livrate, din care jumătate în doar 4 luni

Sezamo, bilanţ pentru 2022: peste 60.000 de comenzi livrate, din care jumătate în doar 4 luni

Sezamo, bilanţ pentru 2022: peste 60.000 de comenzi livrate, din care jumătate în doar 4 luni

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a livrat 60.000 de comenzi în 2022, din care mai bine de jumătate după lansarea publică din 18 octombrie 2022. 80% din produse sunt food, restul fiind reprezentat de produse non-food. Oferta se va îmbogăţi în perioada următoare cu două produse la nivel de private label: lactate (Miil) şi mezeluri (Dacello). 

La nivelul grupului Rohlik, anul trecut s-au livrat în total 11 milioane de comenzi, către 1.5 milioane de clienți, dintre care un milion de comenzi au fost înregistrate doar în luna decembrie, arată compania într-un comunicat de presă.

„Am intrat pe piața din România cu o misiune: să facem viețile oamenilor mai bune și să le oferim produse de calitate superioară, în cel mai scurt timp posibil. Au trecut mai bine de patru luni de la lansarea publică și observăm cu bucurie cum din ce în ce mai mulți clienți ni se alătură, comandă de la noi, ne scriu pentru a ne spune ce își doresc. Personal am gestionat deja sute de conversații cu clienții și vă pot spune că feedbackul lor este de neprețuit. Vom continua să surprindem, să evoluăm și să schimbăm lucrurile în bine”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.

De la lansarea oficială, cel mai fidel client a plasat în această perioadă 62 de comenzi, iar cea mai mare comandă a avut 95 de pungi, a fost plasată în luna decembrie și a costat 10.584 lei. Majoritatea clienților Sezamo sunt femei, cu un procent considerabil de 80% și tot doamnele cumpără cele mai multe produse de  brutărie și patiserie, mai exact 83% dintre clienții Sezamo de după lansarea publică. Compania nu are în plan momentan extinderea în alte oraşe, concentrându-se pe Bucureşti, acolo unde există potenţial de dezvoltare. La nivel de cartiere, printre zonele unde se livrează cel mai mult se numără Dristor şi Pipera, în general fiind vorba despre zone cu densitate mare şi venituri peste medie.

Obsesia pentru clienți se traduce și printr-o comunicare constantă cu aceștia, astfel compania a inițiat de la lansarea publică peste 34.000 de apeluri în care au solicitat feedback de la clienți. La capătul celălalt al firului, aproape 13.000 de clienți au discutat cu operatorii Customer Care Sezamo pentru a cere îndrumări, a oferi feedback sau chiar a cere rețete și indicații de folosire pentru produsele mai exotice.

Supermarketul oferă o selecție de peste 12000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket. Compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.

Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie. Grupul Rohlik investește continuu în reducerea amprentei de carbon a companiei, ajungând la finalul anului trecut la aproape 200 de mașini electrice, 1 milion de kilometri cu zero emisii în fiecare lună și 10-15% reducere a emisiilor de CO₂ datorită utilizării mai bune a mașinilor în cazul autovehiculelor standard.