Home Logistics Curierat și e-commerce Depanero, compania de service din grupul eMAG, şi-a relocat operaţiunile într-un nou sediu

Depanero, compania de service din grupul eMAG, şi-a relocat operaţiunile într-un nou sediu

Depanero, compania de service din grupul eMAG, şi-a relocat operaţiunile într-un nou sediu

Depanero, firmă de service electro-IT parte din eMAG, şi-a relocat activitatea operaţională într-un sediu de peste 4.000 mp în incinta Sema Parc, din Splaiul Independenței 319. De aici vor fi asigurate serviciile de consultanță, diagnosticare, reparații și instalare pentru produse în garanție și în post-garanție de la peste 60 de branduri.

În cea de-a doua clădire cu acces stradal din Splaiul Independenței și de lângă stația de metrou „Petrache Poenaru” va fi asigurat serviciul de recepție clienți, unde pot fi predate direct echipamentele defecte, arată compania într-un comunicat. În alegerea noului sediu, Depanero a urmărit câteva criterii foarte importante, în strânsă legătură cu evoluția dinamică a companiei, atât în ceea ce privește creșterea numărului de reparații efectuate de la an la an, cât și a diversificării serviciilor oferite și a noilor branduri intrate în portofoliu.

Experiența clientului este foarte importantă pentru companie, de aceea un aspect esențial l-a reprezentat accesibilitatea noului sediu, la care se adaugă flexibilitatea spațiului de lucru, dotările oferite și, nu în ultimul rând, posibilitățile de extindere, în funcție de nevoile viitoare ale companiei.

Activitatea Depanero s-a diversificat foarte mult în ultimii ani. Încheiem constant parteneriate cu branduri noi și extindem mereu serviciile pe care le oferim atât clienților individuali, cât și celor corporate. Aveam nevoie de un sediu nou, care să răspundă tuturor acestor schimbări și provocări și care să ofere o interacțiune facilă cu clienții și partenerii noștri”, a declarat Irina Mincinopschi, director general Depanero.