Home Logistics Curierat și e-commerce DPD România și-a extins operațiunile în Arad, București și Brașov

DPD România și-a extins operațiunile în Arad, București și Brașov

DPD România și-a extins operațiunile în Arad, București și Brașov

Compania de curierat DPD a închiriat noi spații de depozitare în Arad, București și Brașov, cu o suprafață totală de 5.500 metri pătrați.

Compania de consultanță imobiliară JLL a reprezentat DPD în procesul de identificare a celor mai bune soluții pentru extinderea capacității de depozitare, dar și în cel de negociere a contractelor de închiriere.

Piața de comerț electronic din România are potențialul să înregistreze cea mai mare creștere din Uniunea Europeană, în acest an, în condițiile în care Pandemia a forțat tot mai mulți retaileri, care se bazau doar pe magazine fizice, să migreze spre online. Această evoluție a dus și la creșterea business-ului de curierat, operatorii fiind astfel foarte activi pe piața închirierilor de spații de depozitare.

”DPD a investit anul acesta în noi centre de distribuție în orașe importante din țară pentru a asigura un timp de răspuns mai rapid și o acoperire mai bună a diferitelor zone din țară. Astfel, DPD, cu ajutorul JLL, a reușit să își stabilească noi locatii în România, în orașe cheie precum Arad, București și Brașov, proiecte care au venit în completarea celor deja existente din Timișoara și Iași”, a declarat Valentin Achim, consultant Industrial Department JLL România, care a negociat din partea DPD contractele de închiriere.

500.000 euro, investiție în noul depozit din Bucuresti

 Noul depozit DPD România situat lângă București, la Bragadiru, are o suprafață de 3.000 de mp. Investiția totală în noul hub s-a ridicat la 500.000 de euro, preponderent în utilaje și echipamente (cântare, scannere și conveiere extensibile). Acesta va prelua o treime din fluxul de livrări care trece în prezent prin depozitul din Mogoșoaia și vizează în special eficientizarea livrărilor și ridicărilor din zona de sud a Bucureștiului și a județului Ilfov. Se urmărește evitarea traficului, a distanțelor mari și livrarea unui număr cât mai mare de colete într-un timp cât mai scurt, spun reprezentanții companiei. Investiția va duce la crearea a aproximativ 100 de noi locuri de muncă – angajați la depozit și curieri.

„Am luat în calcul modificarea comportamentului consumatorilor care preferă din ce în ce mai mult cumpărăturile online, având, pe bună dreptate, pretenții mai mari legate de siguranța și rapiditatea livrărilor. De aceea ne-am străduit să deschidem acest nou depozit într-un termen foarte scurt, pentru a fi funcțional cu ocazia perioadelor de vârf ale acestui an, Black Friday și sărbătorile de Crăciun, când toate estimările ne arată că vom avea volume cu până la 25% mai mari decât anul trecut”, a declarat Karla Codrea, CEO DPD România.

Pentru a face față volumelor record din această perioadă, compania de curierat a relocat o parte din depozitele din țară în spații mai mari, angajează peste 300 de oameni în toată țara și recomandă livrările la lockere, un serviciu care reduce timpul de livrare la 24 de ore.