Home Logistics Curierat și e-commerce Innoship primește 550.000 EUR investiție Seed de la GapMinder Venture Partners

Innoship primește 550.000 EUR investiție Seed de la GapMinder Venture Partners

Innoship primește 550.000 EUR investiție Seed de la GapMinder Venture Partners

Startup-ul Innoship, dezvoltatorul soluției de tip SaaS cu același nume, care permite business-urilor din retail și ecommerce să administreze eficient propriile contracte de curierat și multiplele opțiuni de livrare, anunță o investiție de tip Seed investment de la Gapminder VC.

Investiția de 550.000 EUR vine la doar 6 luni de la lansarea comercială a soluției, fiind determinată de rata impresionantă de adopție pe piață. Această rundă va stimula creșterea accelerată a Innoship în rândul retailerilor activi pe piața românească, dar și primii pași ai startup-ului spre internaționalizare, accelerând totodată dezvoltarea de noi funcționalități pentru platforma sa.

Innoship optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri, eficientizând costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25% și crescând performanța de livrare până la +15% printr-o alocare dinamică a comenzilor în funcție de criteriile selectate de retailer în platformă.

Tehnologia Innoship crește calitatea experienței serviciilor de curierat, asigură accesul facil la noi furnizori de servicii de transport reducând, în același timp, substanțial, costurile cu acest serviciu.

Algoritmii avansați de machine-learning ai soluției analizează performanța diferitelor opțiuni de livrare din întreaga arie geografică relevantă și punctele de livrare ale unui retailer pentru a aloca comenzile de livrare pe baza unor criterii personalizate și a abordării stabilite de fiecare retailer.

Prin aceasta, Innoship facilitează accesul comercianților de toate dimensiunile la o soluție de gestiune optimă a livrărilor, care până acum era disponibilă doar pentru marile platforme de comerț electronic.

Daniel Nicolae, CEO și co-fondator al Innoship, a declarat: „Cererea consumatorilor pentru mai multe opțiuni de livrare și o calitate mai bună a serviciilor de transport reprezintă provocări uriașe pentru companiile din retail si ecommerce. Am creat platforma Innoship pentru a ajuta retailerii să câștige încrederea consumatorilor printr-un serviciu de livrare de mai buna caliate, să crească conversiile și să impulsioneze comenzile repetate, creând astfel loialitate. Cel mai important, Innoship este rapid și ușor de adoptat de către companiile de retail și ecommerce fiind  pe de o parte  integrat cu toate companiile de curierat, iar pe de altă parte cu cele mai importante  platforme de ecommerce, ERP, WMS folosite deja în procesele existente.”

Cosmin Ochișor, Partener la GapMinder Venture Partners, un fond cu o dimensiune de 45 de milioane USD, afirmă: „Folosind Innoship, retailerii online pot beneficia de o soluție bazată pe machine-learning prin intermediul căreia se optimizează fluxurile logistice, o soluție care este foarte ușor de integrat și creează beneficii imediate atât prin creșterea satisfacției clienților, cât și prin optimizarea costurilor aferente transportului. Runda Seed de 550.000 de euro pentru Innoship este un nou pas în implementarea strategiei noastre de investiții cu focus pe companii care folosesc în mod imediat și pragmatic tehnologia pentru a optimiza modele de business existente.”

Despre Innoship

Innoship a fost fondat în 2019 de Daniel Nicolae, Andrei Paul, Daniel Ungureanu și Robert Tănase, toți partenerii-fondatori având experiență îndelungată în companii de retail, supply chain și IT precum  Orange, Penny și Urgent Cargus.

În 2020 s-a alăturat și Cătălin Grigorescu, unul dintre cei mai cunoscuți avocați specializați în tehnologie din țară în calitate de investitor și advisor pe partea de strategie. Compania a început să implementeze soluția Innoship la primii clienți la începutul anului 2020 și gestionează în acest moment aproximativ 20.000 de comenzi zilnice. Soluția Innoship poate fi integrată pe toate platformele mari de comerț electronic, warehouse management system, ERP, fulfillment și marketplace active în România și la nivel regional. Printre clienții săi se numără cele mai cunoscute nume din ecosistemul local de e-commerce și distribuție precum Miniprix, Kalapod, OLX , Depanero, Network One Distribution, DentStore, Oralix, Arco Expert, Algernon, Green Future, Generalmotor și mulți alții.

Innoship și fondatorii săi au fost asistați în această rundă de finanțare de Cătălin Grigorescu, managing partner al firmei de avocați bpv GRIGORESCU STEFANICA și unul dintre cei mai cunoscuți avocați specializați în consiliere și tranzacții în tehnologie din România.