Home Logistics Curierat și e-commerce Leroy Merlin listează în magazinul online toate produsele din portofoliu și oferă acoperire națională pentru livrări

Leroy Merlin listează în magazinul online toate produsele din portofoliu și oferă acoperire națională pentru livrări

Leroy Merlin listează în magazinul online toate produsele din portofoliu și oferă acoperire națională pentru livrări

Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță că, începând din această lună, întregul portofoliu 30.000 de produse este disponibil în magazinul online, cu livrare în toată țara. Odată cu listarea online a întregului portofoliu de produse, Leroy Merlin estimează o dublare a veniturilor generate de segmentul e-commerce în următoarea perioadă.

Clienții retailerului din toată țara vor avea posibilitatea să cumpere online sau să comande telefonic, alegând din cele 30.000 de produse care alcătuiesc gama completă a Leroy Merlin. Printre categoriile nou adăugate în magazinul online sunt produsele de dimensiuni mari și medii precum materialele de construcții sau echipamentele.

„Dacă acum doi ani era bine pentru un retailer să aibă un segment de e-commerce, acum însă a devenit o necesitate. Din strategia noastră pe piața locală nu poate lipsi o abordare omnicanal, care să includă posibilitatea clienților de a achiziționa online produsele cu livrare la domiciliu oriunde în țară. În prezent, estimăm că jumătate, poate chiar și mai mult, dintre clienții noștri accesează site-ul Leroy Merlin înainte de a cumpăra din magazin sau invers. Vom continua să ne dezvoltăm accelerat bazându-ne pe această tendință, prin vânzarea online a unui număr din ce în ce mai mare de produse, inclusiv a celor de volume mari și mizăm pe extinderea gamelor în viitorul apropiat”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.

Potrivit retailerului, politica de preț a produselor comercializate online este identică cu cea aplicată în magazinele fizice.

Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii prin SMS sau email, iar taxa de transport pornește de la 15 lei, aceasta putând crește în funcție de volumul și/sau greutatea totală a comenzii și distanța față de magazinul de unde s-a plasat comanda. Pentru livrarea comenzilor, Leroy Merlin lucrează cu parteneri selectați, care au ca scop comun performanța și promisiunea de livrare eficientă pe care retailerul o oferă tuturor clienților.

Din datele companiei, în topul celor mai populare categorii de produse din magazinul online Leroy Merlin, în ultimul an s-au regăsit: produsele de grădinărit, decorațiunile și uneltele. Însă, odată cu dezvoltarea comerțului online și integrarea întregii oferte, compania estimează că în următoarele luni preferințele consumatorilor se vor schimba, aceștia urmând să se îndrepte către achiziția online de materiale de construcții, uși, ferestre sau pardoseli.