Home Logistics Curierat și e-commerce Livrări last mile: Decathlon încheie un parteneriat cu Tazz by eMAG

Livrări last mile: Decathlon încheie un parteneriat cu Tazz by eMAG

Livrări last mile: Decathlon încheie un parteneriat cu Tazz by eMAG

Retailerul sportive Decathlon a încheiat un parteneriat cu serviciul de livrare la domiciliu Tazz by eMAG, oferind astfel o variantă mai rapidă de livrare a produselor.

  • Momentan, serviciul este disponibil în 5 orașe: București, Cluj, Timișoara, Brașov și Iași.

„Din 2010, facem sportul accesibil românilor, oferindu-le produse sportive de calitate, la cele mai mici prețuri. Pentru că ne dorim să găsim noi moduri prin care să ne îndeplinim misiunea, de astăzi, prin parteneriatul nostru cu Tazz by eMag, venim în întâmpinarea celor care practică sau încep să practice sportul și care caută să-și eficientizeze timpul de care dispun. Suntem conștienți că trăim vremuri în care totul se mișcă rapid în jurul nostru și timpul este o resursă extrem de prețioasă. Clienții se pot bucura de o experiență sportivă în cel mai scurt timp posibil. Prin acest parteneriat ne dorim să fim din ce în ce mai aproape de pasionații de sport din România și să-i încurajăm să practice sport cât mai des posibil”, a spus Jean Francois Mace, CEO Decathlon România.

Aplicația Tazz by eMAG cuprinde peste o mie de restaurante, printre care McDonald’s sau Hard Rock Café, dar și restaurante recomandate de ghidul Gault&Millau, primul ghid gastronomic internațional prezent în România. Parteneriatul cu Decathlon vine în prelungirea celor existente cu retaileri importanți precum Mega Image, Sensiblu și Dr.Max, dm (drogerie markt).

„Ne dorim să putem oferi utilizatorilor platformei Tazz by eMAG tot ce au nevoie, în maximum o oră, de la mâncare gătită, alimente sau orice produs necesar pentru casă, iar parteneriatul cu Decathlon ne permite să le aducem, în premieră pe piață, articole sportive, completându-ne astfel oferta existentă”, a explicat Alin Șerban, CEO Tazz by eMAG.