Home Logistics Depozitare Penny Market merge înainte cu planul de deschidere al celui de-al patrulea depozit logistic

Penny Market merge înainte cu planul de deschidere al celui de-al patrulea depozit logistic

Penny Market merge înainte cu planul de deschidere al celui de-al patrulea depozit logistic

Retailerul german Penny Mar­ket, parte a Rewe Group, continuă expansiunea în România și are un buget de investiții de peste 2 miliarde lei în următorii șase ani pentru extinderea rețelei până la 400 de magazine și deschiderea celui de-al patrulea depozit logistic în Oltenia.

În 2019, Penny Market a înregistrat afaceri de 3,96 miliarde lei în 2019, în creștere cu 15% față de anul precedent și un profit de 55,15 milioane lei, cu 53% mai mare față de 2018. Cele 256 de magazine au înregistrat peste două milioane clienţi, iar investiţiile în modernizarea şi extinderea reţelei s-au ridicat la peste 280 milioane lei, transmit reprezentanții grupului. Totodată, contribuția Penny Market la bugetul de stat al României în 2019 a fost de peste 194 milioane lei.

“În 2019, am continuat să ne extindem şi am avut rezultate foarte bune la nivel de business. Piaţa din România este în continuare favorabilă expansiunii, atât în direcţia dezvoltării reţelei noastre de magazine, cât şi pentru construirea celui de-al patrulea centru logistic. Am început noul an cu provocări nemaîntâlnite anterior, dar întreaga echipă PENNY Market a dat dovadă de rezilienţă, responsabilitate şi curaj şi am trecut cu bine de ceea ce sperăm noi să fie cele mai grele luni ale acestui an. Ne uităm cu optimism la lunile rămase din 2020 şi ne dorim să ne atingem obiectivul de expansiune, să creăm noi locuri de muncă şi să deservim cât mai mulţi clienţi mulţumiţi,” a declarat Daniel Gross, Director General PENNY Market REWE România.

Compania a implementat un program de creștere a venitului minim net disponibil pentru cei care îşi desfășoară activitatea în magazine şi în cele trei centre logistice din ţară. Astfel, începând cu 1 aprilie 2020, venitul minim net de intrare în companie a crescut la 2.100 de lei, ce include şi bonurile de masă. Tot în 2019, echipa s-a extins cu 340 de noi colegi, numărul total ajungând la 4.840 de angajați.

PENNY Market a intrat pe piața din Romania în 2005, având o politică de achiziții axată pe sortimente de la producători regionali și colaborări cu producători locali. În prezent, în efortul de a contribui la dezvoltarea sectorului agroalimentar și susținerea economiei românești, 80% dintre furnizori provin din România.

Pentru anul in curs, planurile PENNY Market includ investiții în expansiune în conformitate cu certificarea de management energetic ISO 50001, extinderea colaborării cu producătorii romani și implicarea în activități de susținere a comunităților și de protejare a mediului.