Home Logistics Depozitare REWE are în plan deschiderea unui depozit logistic în Oltenia

REWE are în plan deschiderea unui depozit logistic în Oltenia

REWE are în plan deschiderea unui depozit logistic în Oltenia

Grupul german REWE, prezent în România prin rețeaua de magazine PENNY Market, și-a propus să investească peste două miliarde de lei în următorii șapte ani în piața din România.

Investițiile din următorii ani includ și deschiderea celui de-al patrulea centru logistic în regiunea Oltenia, inaugurarea a 20-25 de magazine anual, astfel încât, în 2025, rețeaua să ajungă la 400 de spații deschis, precum și lucrări de modernizare și eficientizare a întregii rețele de magazine existente.

PENNY Market a raportat o cifră de afaceri de 3,45 mld. LEI în anul fiscal 2018, în creștere cu 15% față de rezultatele din 2017. Retailerul german a investit în anul 2018 peste 346 mil. LEI în modernizarea și extinderea rețelei. Compania a inaugurat 15 noi magazine și a finalizat remodelarea a 170 de magazine în format Future Store în toată țara. Procesul de remodelare a început în martie 2015 și s-a încheiat în luna noiembrie a anului 2018 și a presupus investiții în valoare de peste 120 milioane de lei.

“Anul 2018 a fost foarte bun pentru noi. Mai mult, suntem mândri că performanțele echipei din România ne-au poziționat ca țara cu cele mai bune rezultate din punct de vedere al creșterii vânzărilor în cadrul grupului. Noi vom continua procesul de dezvoltare, un semn clar că avem încredere în România, o piață în care există mult potențial pentru un plan de investiții susținut pe termen lung”, a declarat Daniel Gross, Director General REWE Romania| PENNY Market.

Pentru anul în curs, planurile companiei includ investiții în expansiune în conformitate cu certificarea de management energetic ISO 50001, extinderea colaborării cu producătorii români și implicarea în activități de susținere a comunităților și de protejare a mediului. Compania va continua să adapteze permanent rețeaua de magazine punând accent pe modernizarea design-ului, eficientizarea proceselor de organizare folosind noua tehnologie și, bineînțeles, dezvoltând gama de produse.

PENNY Market a intrat pe piața din România din anul 2005, având o politică de achiziții axată pe sortimente de la producători regionali și colaborări cu producători locali. În prezent, peste 70% dintre produsele aflate pe rafturile magazinelor sunt achiziționate de la producători și furnizori locali, contribuind astfel la dezvoltarea sectorului agroalimentar și susținerea economiei românești.

Astăzi, rețeaua PENNY Market numără 237 de magazine, deservite de  trei centre logistice situate în Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.