Home Logistics Curierat și e-commerce Sameday lansează Interactive Delivery Management, aplicația care ajută la trasabilitatea livrărilor

Sameday lansează Interactive Delivery Management, aplicația care ajută la trasabilitatea livrărilor

Sameday lansează Interactive Delivery Management, aplicația care ajută la trasabilitatea livrărilor

Cu ocazia Black Friday, Sameday lansează proiectul pilot Interactive Delivery Management (IDM), care oferă mai multă vizibilitate asupra timpului de livrare. Această nevoie este întâlnită la 80% dintre cumpărătorii online, conform unei cercetări comandate de companie anul acesta.

Aplicația IDM este accesibilă clienților din București, Ilfov și alte 3.509 localități din țară, direct de pe device-ul mobil pe care aceștia primesc SMS-ul de confirmare a livrării. La un click distanță, cumpărătorii online au posibilitatea de a vizualiza intervalul de 3 ore în care este estimată livrarea, cu o acuratețe de 90%. Astfel, compania de curierat răspunde unei nevoi a consumatorilor și oferă acestora mai multă predicitibilitate și un control mai bun al timpului lor. Totodată, IDM include și funcționalitatea de redirecționare a comenzilor într-unul dintre cele peste 3.600 de  lockere easybox.

„Interactive Delivery Management reprezintă un diferențiator în industria de curierat, deoarece prin dezvoltarea software și integrarea cu platformele de live traffic, putem previziona cu precizie foarte bună fereastra de 3 ore în care realizăm livrarea. Prin această nouă dezvoltare eliminăm clienților grija coordonării cu curierul, oferindu-le predictibilitate.

În plus, aplicația le planifică curierilor un itinerar de livrare, prin ordonarea adreselor și prin recomandarea rutelor optime. În acest fel răspundem mai bine dezideratului de viteză a livrării pe care îl au clienții. Opțiunea redirecționării comenzilor către easybox aduce un plus de control și conveniență clienților care pot opta pentru ridicarea coletelor direct din easyboxul preferat, la orice oră din zi și din noapte.” – Lucian Baltaru, Fondator și CEO Sameday Group

Compania investeşte anul acesta un total de 50 de milioane de euro în tehnologie, investiţie orientată către achiziția și implementarea de soluții pentru sortarea mai rapidă a coletelor, echipamente hardware pentru curieri, precum și în dezvoltarea de soluții de software pentru fluidizarea activității.

easybox Sameday

Echipamente noi pentru creșterea capacității de sortare și livrare

Pregătirile și investițiile din perioada premergătoare sezonului de reduceri au presupus pentru Sameday analiza rezultatelor campaniei de anul trecut de Black Friday și decizii investiționale bazate pe date. Compania s-a orientat către relocarea agențiilor existente în spații care să acomodeze creșterile de volume, alegând să crească temperat numărul de agenții noi. Astfel, Sameday operează în prezent prin intermediul a 83 de agenții locale, care acoperă toate zonele de livrare din România.

Totodată, compania a crescut capacitatea de sortare cu 20.000 de colete pe oră, ca urmare achizițiilor de echipamente noi prin care s-au dotat centrele logistice. Investiția în dotările din HUB-uri din acest an s-a ridicat la 7 milioane de EUR. Extinderea flotei la 3 500 de mașini și a rețelei de lockere easybox completează pașii urmați de companie în pregătirea pentru Black Friday 2022.