Home Logistics Curierat și e-commerce Sezamo, supermarketul cu flotă electrică, este prezent oficial în România

Sezamo, supermarketul cu flotă electrică, este prezent oficial în România

Sezamo, supermarketul cu flotă electrică, este prezent oficial în România

Parte a grupului european Rohlik, supermarketul online Sezamo, este de astăzi, 18 octombrie, prezent oficial pe piaţa de e-groceries din România, cu livrări ce acoperă Bucureşti și o parte din județul Ilfov. Totul se întâmplă în urma unei investiții de 6 milioane de euro.

Sezamo și-a luat angajamentul să protejeze mediul înconjurător și invită clienții să joace un rol activ în asta. Astfel, compania livrează cu o flotă proprie de mașini electrice (având și stații proprii de încărcare la depozitul din Ștefăneștii de Jos), utilizează pungi reutilizabile, prietenoase cu mediul, confecționate din plastic reciclat, care reduc amprenta asupra mediului înconjurător și au implementat programul „Save the Food”, prin care clienții contribuie la reducerea risipei alimentare prin achiziționarea de alimente pe cale de expirare la un preț redus.

Cei patru piloni pe care Sezamo își bazează întreg procesul operațional sunt sortimentul divers de produse, serviciile inovative, prețurile competitive și respectul pentru mediul înconjurător. Comanda minimă este de 150 RON, iar costul livrării este gratuit la comenzile de peste 300 lei.

Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

Sezamo oferă o selecție de peste 10.000 de produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și cele mai populare branduri de tip supermarket. Comanda este livrată în 3 ore sau la ora programată, cu un serviciu unic în România – intervalul de livrare de 15 minute. În plus, compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” instant pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.

Prin intermediul site-ului sau aplicației Sezamo, consumatorii pot economisi între 5 și 7 drumuri la cumpărături și timpul pe care în mod normal l-ar fi petrecut la supermarket, la piață sau la măcelăria preferată.

De astăzi le vom putea demonstra clienților că atenția noastră este îndreptată în totalitate către ei și că ne dorim să le ușurăm în mod real viața prin toate beneficiile pe care Sezamo le are de oferit”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, CEO Sezamo România.