Home Logistics Curierat și e-commerce DHL Group își consolidează poziția în Turcia printr-o achiziție

DHL Group își consolidează poziția în Turcia printr-o achiziție

DHL Group își consolidează poziția în Turcia printr-o achiziție

Grupul DHL a semnat un acord pentru a achiziționa 100% din acțiunile companiei de curierat MNG Kargo din Turcia și a filialelor acesteia. MNG Kargo este una dintre cele mai importante companii de curierat din Turcia, unde piața de e-commerce și curierat se dezvoltă rapid.

Pe lângă asigurarea unei poziții de lider pe piața turcă, această achiziție va crea sinergii pentru grupul german, iar clienții săi vor beneficia de oferte logistice unice în Turcia, precum și la nivel transfrontalier, prin colaborarea dintre diferitele divizii DHL deja prezente în Turcia.

 “Alături de sustenabilitate, globalizare și digitalizare, am identificat comerțul electronic ca fiind o megatendință în domeniul logisticii și, prin urmare, am făcut din acesta un domeniu de interes în strategia noastră DHL Group Strategy 2025 din ultimii ani”, a declarat Tobias Meyer, CEO DHL Group.

“Comerțul electronic rămâne unul dintre cele mai mari motoare de creștere pentru serviciile de logistică și în special pentru volumele de curierat. Prin urmare, lucrăm continuu pentru a ne extinde amprenta în sectorul comerțului electronic – fie prin creștere organică sau anorganică. MNG Kargo completează portofoliul nostru și va contribui la consolidarea poziției noastre în acest sector.”

MNG Kargo, cu 27 de centre de sortare și peste 800 de puncte de livrare last-mile în toate orașele importante din Turcia, completează perfect portofoliul DHL eCommerce și serviciile de curierat în Europa.

DHL Group are deja o amprentă puternică în Turcia. DHL Express a inaugurat un nou hub ultramodern la aeroportul din Istanbul în 2021, iar recent, DHL Global Forwarding a anunțat că își va intensifica cooperarea cu Turkish Cargo.

Expertiză digitală, rețea globală și amprentă locală

Prin combinarea rețelei și a expertizei digitale a DHL eCommerce cu amprenta locală a MNG Cargo, Grupul DHL va putea profita de potențialul enorm de creștere al pieței din Turcia.

“Obiectivul DHL eCommerce este de a oferi clienților din e-commerce servicii de livrare fiabile, accesibile și durabile”, spune Pablo Ciano, CEO DHL eCommerce.

“Pilonul central este rețeaua extinsă operată de noi sau prin parteneriate, precum și expertiza și capacitățile noastre digitale. Achiziția MNG Kargo ne va consolida rețeaua și ne va ajuta să conectăm clienții noștri cu piața turcă și viceversa.”

Printre altele, Turcia beneficiază de pe urma efortului producătorilor de a face lanțurile de aprovizionare mai reziliente și are deja tradiție în producție în varii industrii, cum ar fi industria textilă susținută de creșterea comerțului online.

Tranzacția este supusă autorizării de către autoritatea turcă pentru controlul fuziunilor, precum și aprobării Autorității turce pentru tehnologia informației și comunicațiilor.