Home Companii DPD România a lansat serviciul Paketshop

DPD România a lansat serviciul Paketshop

DPD România a lansat serviciul Paketshop

Compania DPD România a anunțat lansarea unei reţele de ridicare şi predare directă a coletelor, sub brandul DPD Paketshop.

Disponibilă în 85 de sedii la nivel naţional, reţeaua Paketshop este o soluţie flexibilă şi eficientă de gestionare a livrărilor, menită să ofere alternative suplimentare clientului final indiferent că acesta doreşte să ridice sau să trimită un colet.

Cele două componente, ridicarea unui colet sau predarea lui pentru a fi trimis, permit expeditorului să îşi gestioneze mai eficient livrările iar destinatarului să aibă o alternativă în plus de preluare a coletului comandat sau de predare a unui colet pentru a fi livrat oriunde în ţară sau în Europa.

„În cazul cumpărăturilor online, clientul final poate opta pentru ridicarea coletului dintr-unul din cele 85 de puncte de lucru DPD Paketshop. Astfel, comanda pleacă din depozitul magazinului online, ajunge în sediul DPD Paketshop şi îşi aşteaptă destinatarul pentru o perioadă de până la 7 zile pentru a fi ridicat. Curierul câştigă prin reducerea ratei de retur şi prin eliminarea unei adrese de livrare suplimentare, iar clientul este mulţumit că îşi poate ridica pachetul oricând doreşte, rapid şi simplu”, a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Implementarea DPD Paketshop în România este un proiect care face parte din planul investiţional 2014, care a presupus dezvoltarea unui software avansat de gestionare a reţelei, optimizarea procesului de livrare şi interacţiune cu clienţii finali, integrarea cu sistemele existente DPD şi cu cele ale partenerilor, pe lângă costurile directe operaţionale de deschidere şi gestionare locaţii.