Home Logistics Curierat și e-commerce eMAG fuzionează cu competitorul său din Ungaria, Extreme Digital

eMAG fuzionează cu competitorul său din Ungaria, Extreme Digital

eMAG fuzionează cu competitorul său din Ungaria, Extreme Digital

Divizia din Ungaria a eMAG a fuzionat cu Extreme Digital, concurentul său pe piața de e-commerce din regiune. Astfel, ia naștere una dintre cele mai importante companii de e-commerce din Europa Centrală și de Est, iar eMAG își extinde operațiunile pe cinci piețe noi din regiune: Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia şi Austria.

”Acest parteneriat reprezintă o recunoaștere a scalabilității și calității tehnologiilor eMAG dezvoltate în ultimii zece ani. Avem certitudinea că dezvoltarea eMAG în regiune se va intensifica în urma acestei fuziuni, creând premisele extinderii în țările unde Extreme Digital deja activează”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Totodată, prin această fuziune, eMAG Ungaria țintește vânzări de un miliard de euro pe piața din Ungaria în următorii șase ani, declară reprezentanții retailerului.

În urma fuziunii dintre eMAG Ungaria şi Extreme Digital, eMAG România devine acţionar majoritar al noii entităţi, cu 52% din acţiuni, în timp ce acţionarii Extreme Digital vor avea restul de 48% dintre acţiuni. Finalizarea tranzacției este condiționată de primirea acordului autorităților de concurență.

Extreme Digital este un jucător important pe piața de retail din Ungaria, care folosește un model de afaceri hibrid ce îmbină comerțul online cu cel offline. Astfel clienții pot primi offline produsele pe care le-au comandat online, în cele 16 magazine pe care le deține.