Home Logistics Curierat și e-commerce evoMAG livrează peste 40% din comenzi la lockere în 2024

evoMAG livrează peste 40% din comenzi la lockere în 2024

evoMAG livrează peste 40% din comenzi la lockere în 2024

evoMAG extinde opțiunile de livrare Out-of-Home (lockere și puncte de ridicare) pentru clienții săi. Compania a încheiat noi parteneriate cu două dintre cele mai importante firme de curierat din România: FAN Courier și Cargus pentru utilizarea serviciilor FANBox, respectiv Ship&Go.

Clienții retailerului online au acum posibilitatea de a ridica produsele comandate din peste 5.000 de astfel de puncte de ridicare a comenzilor din toată țara.

Noile puncte de tip locker se adaugă celor peste 3.900 de lockere instalate și folosite anterior de evoMAG în parteneriat cu compania de curierat Sameday, pentru utilizarea serviciului easybox.
Extinderea opțiunilor de livrare la nivel național în sistem locker se înscrie în strategia evoMAG de a oferi clienților cea mai bună experiență de cumpărare și posibilitatea de a intra cât mai repede în posesia produselor comandate, în ritmul și în locurile preferate de aceștia.

În prezent, peste 30% din totalul comenzilor evoMAG din întreaga țară sunt livrate la lockere, însă potrivit lui Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG ponderea livrărilor la lockere va depăși 40% în 2024, fiind impulsionată de creșterea cererii pentru astfel de livrări și odată cu dezvoltarea rețelelor de lockere.

Pe lângă numărul mai mare de comenzi cu livrare la lockere, evoMAG înregistrează și o cerere în continuă creștere pentru livrare rapidă (livrare între una și trei ore), mai ales în zonele urbane unde timpul de așteptare redus este esențial. Astfel, în prezent, până la 3% din totalul comenzilor ajung la destinație prin platformele de livrare rapidă (Glovo, Bringo și Tazz).

„Noile parteneriate subliniază angajamentul evoMAG de a oferi cele mai rapide și mai convenabile opțiuni de livrare de pe piață. Deservim 2 nevoi diferite prin toate aceste parteneriate. În ceea ce privește livrarea la lockere, clienții au nevoie de predictibilitate în livrare și să câștige timp, iar pe segmentul de livrări rapide, într-un interval de 1 – 3 ore, aceștia au nevoie să își rezolve o problemă punctuală: să facă rapid un cadou, să înlocuiască un produs care s-a stricat, în general să rezolve o problemă rapidă, punctuală”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.